Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Schaadt het niet, dan baat het niet
* Mac_Cain13 reageert niet vaak in dit soort topics, maar voor Superdeboer maak ik uiteraard een uitzondering!
Veel sterkte met de riskante operaties die je gaat verrichten!
[ Voor 6% gewijzigd door Mac_Cain13 op 16-12-2004 21:58 ]
feli hoor, "we" (you know who
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 10:14
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)

Feli

hallo rode nick

Gefeliciflapstaart SuperdeBoer
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
feli
Maar natuurlijk niet mooier dan de kleur die XangadiX heeft gekregen
Feli superdeboer (heb toch het gevoel dat ik de winkelketen feliciteer
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Proficiat Superdeboer.
ARME AOW’er
Leuk dat je toch nog jezelf nuttig kan maken zo op deze manier
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Dat is inderdaad een beetje jammer, het kleurtje

'When you're not paying for the product, you are the product!'
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Maak er wat van.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
* André is trouwens benieuwd waarom er nog een DT'er bij moet, is het echt zo druk?

Zal wel met de lokale supermarkt te maken hebben, SdB is voor mij altijd meer blauw dan de C1000
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ik ben enorm blij dat door verschillende mensen het vertrouwen in mij is gesteld, dat ik geschikt zou zijn voor deze taak. Nu moet ik dat nog min of meer waar gaan maken natuurlijk.
Met veel plezier ga ik dan ook aan de slag met mijn nieuwe betrekking en ik hoop in die hoedanigheid veel zinnigs bij te kunnen dragen aan Tweakers.net.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Ghehe... Student rechten... Vandaar dat diplomaat zijn.Superdeboer schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:29:
Hartelijk bedankt allemaal voor de fijne geluks- en succeswensen.
Ik ben enorm blij dat door verschillende mensen het vertrouwen in mij is gesteld, dat ik geschikt zou zijn voor deze taak. Nu moet ik dat nog min of meer waar gaan maken natuurlijk.
Met veel plezier ga ik dan ook aan de slag met mijn nieuwe betrekking en ik hoop in die hoedanigheid veel zinnigs bij te kunnen dragen aan Tweakers.net.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Ey, hebben we het over dezelfde Superdeboer?curry684 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 21:52:
...zijn communicatieve kwaliteiten zijn bij het doktersteam niet onopgemerkt gebleven
Maja ouwe peer: Veel plezier dan maar gewenst gewenst enzo hè.. En wees een beetje lief voor iedereen

\o/ Tnx dude!MadMurdock schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 23:11:
Maja ouwe peer: Veel plezier dan maar gewenst gewenst enzo hè.. En wees een beetje lief voor iedereen
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Toch gefeliciteerd
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".