Toon posts:

[XP]Na installatie IS 2005 vastlopers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik heb daarstraks norton internetsecurity 2005 geinstalleerd, dat ging allemaal perfect, maar ik heb terug opniew opgestart en mijn pc loopt dus vast na het loginscherm, daar zie ik mijn bureaublad met niets erop.

Als ik in taakbeheer ga dan staat daar een 6 tal keer svchost ofzo iets, als ik die sluit op een na dan start hij verder door op naar m'n bureaublad, startbalk, en pictogrammen maar dan slaat hij dus gewoon vast.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Heb al een systeem herstel gedaan, en ik zou graag die norton verwijderen maar dat gaat niet, want alles zit vast. In veilige modus kan ik norton ook niet verwijderen...:/

zou iemand me kunnen helpen, er staat nogal wat belangrijke data op voor mijn examens, die ik wel nodig zou hebben eigenlijk.

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-04 12:46
Mogelijke oplossingen:

1. Probeer eens zonder aan die svhost te komen omf file>new task te doen en dan explorer.exe in te rammen, als de computer dan wel doorstart.
2. in save mode alle services uitschakelen die overbodig zijn, voornamelijk degene van norton. Zet het op diabled!
3. voor echte noodgevallen: verwijder handmatig alle bestanden van norton en jaag er direct een registery schoonmaak programma achteraan en ga dan het register verder doorspitten op keys e.d.

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn pc geformateeerd nu maar het licht dus echt aan die norton, nu doet hij weer van hetzelfde, ik krijg hem dus niet verwijderd uit mijn configuratiescherm..:S weet iemand misschien hoe je deze klote software verwijderd?

thnx

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:35
kijk eens bij Norton zelf:
http://service1.symantec....ty&ver=2005&osv=&osv_lvl=

misschien dat dit helpt.

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024