Steganos Internet Anonym Pro 7 problemen

Pagina: 1
Acties:

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Om laatst even anoniem op internet te zijn had ik Steganos Internet Anonym Pro 7 geinstalleerd. Met dit programma werk je via anonieme proxies, die telkens veranderen, waardoor je elke x seconden een ander IP adres hebt. Na het uitproberen van deze app had ik 'm gewoon op mijn computer laten staan (niet enabled).

Na enkele dagen moest ik rebooten om een nieuwe TV-kaart in te bouwen. Na de herstart kon WinXP mijn roaming profile niet laden en had ik allerlei vreemde probleempjes. Ik dacht toen dat het aan de TV-kaart lag. Had nieuwe drivers geinstalleerd, maar ter vergeefs.

Uiteindelijk profiel vervangen, computer opnieuw geinstalleerd (weer met die Steganos app) en nog steeds profiel problemen. Vanavond was ik op het bijster goede idee gekomen om deze app te uninstallen en mijn computer werkt weer als vanouds!

Beetje vreemd dat sit soort producten op de markt zijn, ze leveren alleen maar problemen op!!
Wat zijn jullie ervaringen bij dergelijke producten en zijn er goede alternatieven om zeer anoniem te zijn op internet?