Toon posts:

Hoe links toe te voegen in VBadvanced

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb VBadvanced op e forum geinstaleert dat was wel te doen.
Ik heb erg weinig verstand van php en ik heb door beetje te zoeken mijn style al aardig aangepast van vbulletin das voor mij al heel wat.
http://www.xtreme-terror.net/ hierop staat mijn site en ik zou graag links aan mijn frontpage willen toevoegen.
Hier is een voorbeeld zoals ik het wil hebben:
http://www.animehorizons.com/
Bij Miscellaneous staan links op deze site ik zou dat ook graag willen hebben.

Ik heb al gezocht op de site van de maker van vbadvanced vond ik wel wat maar ik begrijp het totaal niet.

Kan iemand me alsjeblieft in het nederlands vertellen hoe ik het voor elkaar krijg ik zou daar erg dankbaar voor zijn

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je zal de template files die bij het script zitten moeten opzoeken, en kijken in welk template dat menu zit. Als je het dan nog niet kan vinden, dan kun je de maker van het script mailen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:44

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Sharky-terror: Support op 3rd party scripts is niet iets wat we hier normala gesproken doen. Het gaat hier voornamelijk om het zelf ontwikkelen.

Probeer het nog eens op het support forum van de ontwikkelaar van je script. Dat is in dit geval toch echt DE plek om te zoeken ;)

Mocht je er daar niet uitkomen dan kan je hier een nieuw topic openen mits je aangeeft wat je zelf hebt geprobeerd en wat daar mee mis ging. Een "lag me aub uit hoe ik dit script moet aanpassen" is niet genoeg. Zie ook P&W FAQ - De "quickstart"

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.