Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BUG] kan nooit een 2de pagina zien.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als een wat groter topic over een bepaald limiet van berichten heen gaat, dan krijg ik de rest vanaf die limiet niet meer te zien. Ik neem aan dat dat op een tweede pagina had moeten staan, maar daar kan ik niet heen.

Ik vermoed dat dit te maken heeft met de react-migratie, in mijn oude profiel kon ik namelijk instellen hoeveel reply's ik op een pagina wilde, dit had ik nogal hoog staan. Echter nu is de optie niet meer beschikbaar in mijn profiel, maar ik vermoed dat react het wel probeerd, maar niet kan. En omdat de optie er niet meer is in mijn profiel, kan ik er ook weinig meer aan doen.

Als ik uitlog, dan werkt alles prima, en kan ik gewoon naar opvolgende pagina's

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 21:18 ]

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:08
Ik kan bij 'voorkeuren' gewoon nog prima het aantal berichten per pagina instellen anders :?

Verwijderd

Topicstarter
oke mijn fout dan dus 8)7 8)7 8)7

Maar nu ga ik helemaal als een Noob klinken, maar verdraait genoeg:"waar kan ik mijn prefs dan vinden"

In mijn profiel zijn er geen verwijzingen, hoor ik soms net als op tweakers.net dropdown menutjes te hebben onder de zwartebalk bovenaan.

trouwens... eigenlijk mag dit topic wel richting "lieve adjes",(again my mistake)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 22:44 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:38
Jebz, je hoort dropdown menu's te hebben. Onder MyReact, en dan voorkeuren.
Indien je een Norton Firewall hebt: disable deze even en refresh je pagina. Daarna werkt het :)

Verwijderd

Topicstarter
oke firefox here I come, meerdere bakken geprobeerd ook 1 zonder firewall ( op de andere bakken tijdelijk uitgezet ). En ik krijg gewoon nooit die dropdown-menutjes, dus ik hou het erop dat het aan IE ligt ( 6.0.2800 allemaal )

edit: Met firefox kreeg ik wel de menu'tjes te zien, instellen aangepast ( was 999 ), IE laat nu ook de volgende pagina's zien, nog steeds geen menu's. Wel vreemd want het gaat op meerdere bakken fout, en deze install is pas 2 weken oud.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 23:15 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je dit bijvoorbeeld op de frontpage ook? Lijkt me dat je het echt lokaal moet zoeken. Bij mij werkt het allemaal prima, in IE en FF ...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt wel een bug \o/
En die horen dus in React Bugs en Featurerequests thuis, niet in Schop een Modje ;)

Ennuh, de levensduur van je install heeft er vrij weinig mee te maken, genoeg mensen die brakke firewallprogramma's gebruiken, zoals o.a. NAV :X

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

allebei bugs veroorzaakt door NAV: door de script-blocking worden pagina's afgekapt op 512KB, en zijn de menu's verneukt.
En ja, dit heb ik al tijden terug doorgegeven aan Symantec, maar ze doen er niets mee...

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

dus...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.