Toon posts:

Rare problemen met Geforce FX 5950 Ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd doet mijn videokaart, en mijn hele computer, nogal vreemd. Als ik hem aanzet reageert de monitor meestal wel, maar ik moet een aantal keer resetten voor ik eindelijk beeld krijg, dit lijkt op willekeurige basis te lukken. Verder heb ik zowel een tv als mijn monitor op mijn pc aangesloten, maar als ik naar NVidia settings ga ontbreekt de mogelijkheid om tussen die twee te wisselen soms, ook dit lijkt willekeurig te gebeuren. Als ik het venster sluit en daarna weer open staat het er soms wel.

Daarnaast crasht mijn pc regelmatig tijdens games, iets waar ik voorheen vrijwel geen last van had.

Laatste drivers zijn geinstalleerd, ik heb niets veranderd wat een hogere temperatuur dan voorheen zou kunnen verklaren, mijn pc bevat verder:

Athlon 64 3200+
1024 ddr (kingston dacht ik..)
MSI K8T Neo
Monitor is een Belinea 19"

Verwijderd

Is je pc op enige wijze overgeklokt ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel een corecell chip die m'n pc automatisch een beetje overklokt, maar die heb ik altijd op dezelfde settings gehad, ook voor ik hier last van kreeg.

Verwijderd

Kun je dat misschien uitschakelen ?
En test ook even met 1 geheugenbank ipv meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 13:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet inmiddels wat het probleem veroorzaakte, iemand die misselijk werd van HL2 had reforce op mijn computer gedraaid, en die settings (hogere framerate) waren nog steeds geldig.

Thanks anyway :)