zwart scherm na "n" tijd bij games

Pagina: 1
Acties:

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-08 18:27
ik heb sinds een tijdje een:

amd 64 3000+ S754
asus K8N-E delux
2 x 256MB Jetram (JM335D643A-50=JA)
club3d radeon 9600pro 128MB
windows 2000 pro

nu heb ik alleen gister men pc opnieuw geinstalleerd, alleen is nu het probleem dat als ik ga gamen men monitor na "n" tijd zwart wordt en men monitor uitschakeld. men processor en moederbord en videokaart worden allemaal niet warm dus daar licht het niet aan.
heb ook al men drivers een paar keer op nieuw geinstalleerd. oficieele asus drivers en Nvidia drivers maar het mag niet baten. heb de setings van men geheugen ook al nagekeken maar ook dit staat goed.

ik had hier bij men vorige install ook al last van, maar dit was na een week weg. heb geen idee meer wat ik toen verranderd heb of zo.

dus mijn vraag is heef iemand een diee wat het zou kunnen zijn wat dit veroorzaakt.

ps men geheugen bevat geen fouten. (memtest)

Verwijderd

Heb iets soortgelijks voorgehad ... na de upgrade van men mobo , cpu en mem wou men radeon 9600xt niet lang meer beeld geven.
Ik kon windows opstarten maar na een paar minuten ging men scherm ook zwart en het lampje op men scherm sprong op oranje , de enige manier om terug beeld te krijgen was een reset van men pc te doen maar dan hielp het toch maar voor een paar minuten.
Het heeft totaal niets te maken met drivers , heb zelfs een clean install geprobeerd , maar bij de installatie van men videokaart hardware sprong het scherm ook uit (bij initializin devices..) , onder dos wou de kaart wel blijven draaien want heb er een tijdje een memtest op laten runnen zonder probleem.
Heb er toen een oudere agp video kaart ingestoken en deze werkt zonder probleem.

Heb men radeon ook is uitgetest op iemand anders zijn pc en daar wou de pc zelfs niet meer booten...dus het is me ook een raadsel , maar volgens mij moet je video kaart half gaar zijn.
Men kaart is nu binnen onder RMA dus hopelijk vinden ze het probleem ook en krijg ik een nieuwe.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07 20:20
jah de aldi pc's van vorig jaar hadden dit probleem ook... mijn oplossing was gewoon grondig schoonmaken die zooi... *die van mij was erg stoffig...

andere drivers gaan iig niet helpen..

you had me at EHLO

Verwijderd

een radeon zei je?

bij SmartGart fastwrites uitgooien....worked fine for me :)