Toon posts:

Probleem met fxf geforce 6600GT..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb vandaag een nieuwe videokaart gekocht zoals hier boven vermeld de: FXF geforce 6600GT 128mb , ik heb hier 2 problemen mee en ik kan ze echt niet oplossen.. mischien iemand idee:

1ste probleem: Zodra ik me drivers (die bijgeleverd zijn , of die van nvidia.com) wil instaleren krijg ik deze foutmelding:

Setup has experienced an error.

Please do the following:
-Close any running programs
-Empty your temporary folder
-Check your Internet connection (Internet based-Setups)

ik heb de eerste 2 dingen gedaan, kweet niet precies wat ze met de 3de bedoelen...

2de probleem: soms valt me computer gewoon uit, en voert gewoon een reboot uit, bijv als ik doom 3 opstart gebeurt dit... iemand enig idee?

thnx...

Verwijderd

Graag meer specs.

Het kan zó veel zijn, je RAM, je voeding, en wel 100 andere dingen.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Zijn de drivers van de oude videokaart wel goed verwijderd? Probeer dat eerst even.

Btw, het is XFX of het is weer een nieuw merk ;)

Verwijderd

Topicstarter
wat ik nog vergeten te vertellen was, toen ik voor het eerst mijn ATI Radeon 9000pro gekocht had, had ik dit zelfde probleem een tijdje, daarna was het weg (hoe weet ik niet meer) maar ATI liep zowiezo al niet zo lekker op mijn Asus A7V8X moederbord... Ik heb Kingston 512mb Ram geheugen en 2500+ amd processor, mayb helpt dat iets meer ...

Verwijderd

Topicstarter
kheb al me oude video kaart drivers verwijderd...

Verwijderd

Zoals CABAlL al eerder aangaf zouden wij graag meer info van je andere componenten willen hebben, misschien dat de oorzaak ergensanders ligt.

Dus please! schrijf of type even je onderdelen met merknaam en type zodat de mensen het een en ander kunnen analiseren om tot een eventuele oplossing te komen.

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 06:51

Skyline GT-R

RB26DETT

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 21:18:
Zoals CABAlL al eerder aangaf zouden wij graag meer info van je andere componenten willen hebben, misschien dat de oorzaak ergensanders ligt.

Dus please! schrijf of type even je onderdelen met merknaam en type zodat de mensen het een en ander kunnen analiseren om tot een eventuele oplossing te komen.
Hij heeft de meeste dingen toch al vermeld;
AMD Athlon XP 2500+
Asus A7V8X
512MB DDR Kinston
XFX 6600GT (een AGP versie dus?)

Dat 3e probleem dat je driverinstall geeft is simpel, je moet internetverbinding hebben, en dat doom niet loopt lijkt me logisch zonder een driver voor de grafische kaart (op die standaard windows driver na dan)

Verwijderd

Topicstarter
mijn internet verbinding staat aan, ik heb wel internet via router, kan dat mischien problemen opleveren? toch blijf ik dit probleem houden...
Pagina: 1