"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
offtopic: laatst werd er in statspostersverhaaltjes gesproken over een nieuw artikel in de PCM (?), maar in /5 of op WDO heb ik niks voorbij zien komen, toch?
Suc6 BwO
Heerlijke stoel is dit, een prachtige zwart lederen fauteuil. Hij is nog wel een beetje koud, want hij komt net uit de ijskast
<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25
vroeger stookte ze toch kolen?BwO schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:27:
Dank u dank u
Heerlijke stoel is dit, een prachtige zwart lederen fauteuil. Hij is nog wel een beetje koud, want hij komt net uit de ijskast
* kvdd feliciteert BwO bij deze met een pruimetaart.
Intentionally left blank.
Nog niets gezien
Verwijderd
Hooggeleerde heer, Weledelgestrenge Heer ?? , Ha, Noe Succes in ieder geval, ut houdt je van de straat en das wel zo veilig
offtopic
komt mooi uit zo'n lege ijskast net voor de kerst
Verwijderd
10 liter sauternes
20 liter bier
40 zakken chips ( wel lays )
en eeh bwo graag bij mij thuis afleveren
Binnenkort weer eens tijd voor een overzichtje mbt de Crew...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
't staat er duidelijk hoor... Crew-lid, ofwel, als er wat is, is hij de lulVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:21:
[...]
pffffffffffffff lekker duidelijk weer!
leve de duidelijke en open comminucatie
Verwijderd
Als je het topic over de crew hervorming gevolgd had, dan had je kunnen lezen dat er "algemene" crewleden in de crew gekomen zijn. Voor het hele verhaal zie search (heb nu geen tijd om em ff te zoekenVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:21:
[...]
pffffffffffffff lekker duidelijk weer!
leve de duidelijke en open comminucatie
*klik*Pim. schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:10:
Als je het topic over de crew hervorming gevolgd had, dan had je kunnen lezen dat er "algemene" crewleden in de crew gekomen zijn. Voor het hele verhaal zie search (heb nu geen tijd om em ff te zoeken)
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Mijn vrouwelijke kant is heel aantrekkelijk hoorVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:47:
de stakker.. hoorde net al dat de functie van koffiejuffrouw vacant was geworden.. en een Bwo met schortje om en jurkje aan lijkt volgens mij geen prettig gezicht
<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25