port traffic tracking

Pagina: 1
Acties:

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-08 19:30
hey mensen, de titel is een beetje vaag maar ik zou ook me god nie weten hoe ik het anders moet noemen...maar hier gaat het dus:

ik heb dus een apache webserver draaien, maar heb alles dus goed staan qua instellingen enzo..

maar nu komt dus het probleem als ik nu via mijn doorlink domein intoets dan krijg ik dus een pagina die ik dus nooit hebt gezien... en alles gaat via port 80 dus nu moet ik ff weten waar die data allemaal naar toe gaat..want hij gaat dus nie naar apache toe...is hier mischien een programmatje voor??

ps. had de search gebruikt maar omdat ik nie echt weet waaronder ik moet zoeken heb ik het maar gepost, als er toch topics zijn met dit soort informatie over dit soort programma's vergeef me dan 8)7

greetz

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zoektip: 'luistert naar poort' is een zinsnede die je voor een antwoord zou verwachten binnen SA. Het levert dan ook meteen je antwoord :Y)

Hoe zie je welk proces een bepaalde poort gebruikt

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-08 19:30
ok thnx, ik heb het nu gevonden, hij kan geclosed worden...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nah, het zakt wel weg nu niemand meer reageert :)

offtopic:
Geef anders een volgende keer even aan welke zoektermen etc. je probeerde: kunnen we helpen deze een volgende keer handiger te kiezen :)

En ja ik speel vals want ik heb de meeste topics sinds 2002 wel langs zien komen dus weet welke termen gebruikt worden :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Het zou best handig zijn als er ook een antwoord wordt gepost.

Er zijn vast meer mensen met vragen en als er nooit en antwoord neegezet word kan de search ook wel off-line worden gebracht.

http://www.hroling.nl

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-08 08:11

r0b

bolke schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 08:24:
Het zou best handig zijn als er ook een antwoord wordt gepost.

Er zijn vast meer mensen met vragen en als er nooit en antwoord neegezet word kan de search ook wel off-line worden gebracht.
F_J_K schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:14:
Zoektip: 'luistert naar poort' is een zinsnede die je voor een antwoord zou verwachten binnen SA. Het levert dan ook meteen je antwoord :Y)

Hoe zie je welk proces een bepaalde poort gebruikt
En dan kom je uit op: Hoe zie je welk proces een bepaalde poort gebruikt

Daar zie je een post zoals bijvoorbeeld de volgende:
Remy schreef op maandag 24 november 2003 @ 15:56:
Itcan.Net Monitor is hier ook een prachtig programma voor, per poort en ip je down/upload te zien. Als je het echt per proces wil zien, dan kan je ActivePorts gebruiken: het is een heel simpel programma, maar o zo effectief _o_ .

http://itcan.programmer.nl/ voor Itcan.Net Monitor
http://www.devhood.com/tools/tool_details.aspx?tool_id=515 voor ActivePorts

ActivePorts screenie:

[afbeelding]

Beiden zijn freeware :)

edit: @ elevator hieronder: dat heeft F_J_K net gedaan, zie hierboven ;)
Niet alles hoeft voorgekauwt te worden natuurlijk. :)

offtopic:
En laat dit topic nu eens zakken! :( :+
Pagina: 1