Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een tijdje geleden Tomtom navigator 3 aangeschaft en ook een acer n10 en ik heb ook nog los een compact gps kaart.

Alles wordt herkend, maar wanneer ik tomtom opstart, wordt me pda ineens heel traag en reageert nauwelijks nog op input. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb een sd-kaart erin zitten met 512 mb geheugen. Verder was er nog 10 mb vrij op vaste memory.

Snapt iemand hoe dit komt?

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Heb je ook POI's geinstalleerd ism checkPOInt??

Ik heb hetzelfde probleem als jij ( IPAQ 1940 met 128mb ). Wanneer ik TT2 opstart dan ben ik het haasje. Dan reageert mijn PDA nauwelijks meer en moet ik hem rebooten om er weer toegang tot te krijgen.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Verwijderd

Topicstarter
Nee daar moest ik zelfs nog aan beginnen. Zelfs gewoon alleen tomtom 3 loopt ie al nauwelijks meer.

Als ik op tomtom op desktop klik, dan krijg je dat rondje met kleurtjes dat begint te laden en dat duurt al een eeuwigheid. Weet niet wat de normale duur hiervoor moet zijn? Had hier toch meer van verwacht. Kan niet eens meer iets invoeren.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 18:42 ]

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 14:12

tozzke

aka tozzert

hoe staat de snelheid van de processor?

in mijn Asus A620BT (400MHz cpu) kan ik verschillende opties kiezen.
te weten:

- turbo mode
- standard mode
- power saving mode
- automatic mode

als ik hem op powersaving zet, kan ik ook wel een kop koffie gaan drinken tijdens het opstarten van tomtom3 (het loopt verder wel vlot). Op turbo/automatic start hij veel vlotter op.

ik weet niet of jouw acer over zo'n zelfde soort instelling beschikt... maar kijk het even na zou ik zeggen

[ Voor 9% gewijzigd door tozzke op 16-12-2004 18:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik heb geen optie erop zitten zoals jij.

Beetje raar dat dit zo is, want hij is wel supported. Iemand anders nog een idee?
Kan het zijn dat ie niet kan connecten met de gps dat hij vastloopt of heel traag laad?