cd creator 4 op windows xp professional

Pagina: 1
Acties:

• bloodrush
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-08 15:14
Een vriend van mij heeft Adaptec easy cd creator 4 op zijn computer met windows xp geinstalleerd. Toen hij overnieuw opstarte na de installatie kreeg hij de volgende fout melding:

Devices or applications disabled
CD Recording software will cause Windows to become unstable. Windows has prevented these drivers from loading.

Hierna heeft hij het programma gedeinstalleerd. Na het deinstalleren is de melding gebleven (elke keer bij het opstarten). Nu belde hij mij en zei ik een beetje te makkelijk dat het wel op te lossen was maar na alles geprobeerd te hebben (register opschonen en zoeken naar alles wat met adaptec te maken heeft) kwam ik er niet uit

Ook op google kom ik veel antwoorden tegen die niet werkten waaronder een op de windows site namelijk:

undefined

Nu is mijn vraag hebben jullie enig idee hoe ik deze melding weg krijg???

_/-\o_

Verwijderd

Is een system restore niet mogelijk? Teruggaan naar een restorepoint vlak voordat hij die meuk installeerde?

• bloodrush
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:15:
Is een system restore niet mogelijk? Teruggaan naar een restorepoint vlak voordat hij die meuk installeerde?
Sorry had ik er niet bij gezet maar hier had ik ook al naar gekeken. Letterlijk 0 restore punten gevonden

• bloodrush
OK ik heb het gevonden

Ik kreeg van iemand een mailtje dat ik roxizap moest downloaden

Klik hier voor roxizap

dit deinstalled alle roxio 4 en 5 files

dus deze kan dicht :)