Toon posts:

[NT] DVD speler die niet geinstalleerd hoeft te worden? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een dvd afspelen onder NT client zonder software te installeren (in het register)
is er een player die dat kan ?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
VLC media player kan dat. Da's een media speler met allerlei codecs ingebouwd die bijna alles kan afspelen nadat je het uit de zip hebt gehaald.

[ Voor 48% gewijzigd door Rafe op 16-12-2004 18:03 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Welke NT client gaat het hierover? NT4, 2000 of misschien toch XP? Verder kan je misschien naar Media Player Classic kijken of naar VideoLan Client. :)

[ Voor 4% gewijzigd door pasta op 16-12-2004 18:03 ]

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Classic werkt hier niet , VLC op de site blijft iets wat je moet installeren en zit dus niet in een ZIP (of ik moet erover heen kijken.) HEt gaat om NT 4.0 client ,. XP heeft dvdplay dus dat zou geen probleem zijn.

Verwijderd

als je dat eens probeert en dan komt vragen als het niet werkt.. beetje zelf uitzoeken kan geen kwaad

Verwijderd

Topicstarter
Met die laatste opmerking kan ik niets , sorry.

Ik zoek een programma wat een dvd afspeelt onder NT4.0 zonder dat hij gegevens wegschrijft naar register. Mijn google searches hebben niets bruikbaars opgeleverd en de VLC client wil wel degelijk geinstalleerd worden. De mediaplayer van NT wil al helemaal geen dvd's slikken.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:09:
Classic werkt hier niet , VLC op de site blijft iets wat je moet installeren en zit dus niet in een ZIP (of ik moet erover heen kijken.)
Als je naar http://www.videolan.org/vlc/ gaat en daar op Windows klikt, zie ik halverwege op die pagina toch echt een linkje naar vlc-0.8.1-win32.zip staan. :)
HEt gaat om NT 4.0 client ,. XP heeft dvdplay dus dat zou geen probleem zijn.
Als je dvd's onder Windows XP wilt afspelen moet je eerst een decoder (zit bij elk dvd-afspeel-pakket) installeren, dat kan XP niet uit zichzelf. Anders zou niemand meer PowerDVD of WinDVD kopen, en heeft MS weer een rechtzaak aan zijn broek. ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok. ik dacht dat dvdplay zonder decoder werkte. maar goed , VLC wil echt niet opstarten onder NT. jammer maar ik denk dit het niet gaat lukkken. bedankt voor reacties. mag op slot.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat is wel erg kort door de bocht. Een dvd-speler zonder decoder gaat sowieso niet lukken; en zeker niet onder Windows NT :)

DVD afspelen onder NT ZONDER software te installere > [NT] DVD speler die niet geinstalleerd hoeft te worden? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1