dSLR: Nikon D5300;
Meer info?
Wat voor een HDD? Type? Grootte? Snelheid? Merk?
Maar imo gaat dit niet.
Heb 5 seconden Google gebruikt en kwam hierop uit:
http://www.gamer.nl/nieuws/23749
Wat voor een HDD? Type? Grootte? Snelheid? Merk?
Maar imo gaat dit niet.
Heb 5 seconden Google gebruikt en kwam hierop uit:
http://www.gamer.nl/nieuws/23749
[ Voor 49% gewijzigd door TommyGun op 16-12-2004 18:05 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ja wat voor nieuwe ps2.... een pstwo of een ps2. Een nieuw model ps2 kan gewoon pstwo niet 1 2 3 maar zal vast wel een gek kome die wa bedenkt.
Zoek dat dan EERST uitp-de-geus schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:01:
ik weet niet of dit het goede forum.
Zie de het algemeen beleid:
Als je niet zeker bent, niet posten, en al helemaal niet Overige Hardware als dumpbak gebruikenAls het niet mag, haal dan achteraf maar weg:
We zien regelmatig topics, of posts in topics, waarin iets gepost wordt voorafgegaan of vergezeld met een opmerking in de trant van het volgende:
[Plaatje/link]
Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen OW, soz
Dit is een grote denkfout en een probleem met de GoT-mentaliteit in 't algemeen!
We willen even de zaken rechtzetten wat dit betreft:
Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de policy of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast.
Maar wat moet ik dan wel doen als ik 't niet zeker weet?
Da's een goede vraag. Het antwoord is er ook al: Lees deze mededeling even goed door.
Alle PS/2 computers vanaf de model 25 uit 1987 werden standaard met harddisk geleverd. Dus ja, dat kan, al waren ze standaard met ESDI disks geleverd, dus zul je voor modernere dingen IDE of SCSI adapter ervoor moeten nemen. De oudere (286/386SX) PS/2's hebben gewoon ISA, de nieuwere (>386DX) werken met MCA, wat vrij lastig te vinden is, al zie je vrij vaak in kringloopwinkels MCA SCSI-2 adapters voor minder dan een Euro.ik heb de nieuwste PS2, kan ik hier een hdd op aansluiten?
Of had je het over een andere PS2
Dan had dat wat duidelijker in je topicstart gemoeten. Als het over zo'n gameconsolegeval ging hoort het hoegenaamd niet in Overige Hardware, kijk voor de lol eens in Spielerij...
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()