[wifi] stoorzender

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008

• MadMan81
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 15:42
Bestaan er zoiets als wifi-stoorzenders? Zo ja, waar kan je die kopen?

Eerder konden we namelijk tentames maken met laptop, maar sinds de centrino chipset kan je aan de buitenkant niet meer zien of een laptop wel of geen wifi heeft. Daarom hebben ze besloten dat er geen laptops meer gebruikt mogen worden. Behalve als er manieren zijn om die netwerken onmogelijk te maken.

Cupra Born

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

kippengaas :? :P

[ Voor 14% gewijzigd door fsfikke op 16-12-2004 17:28 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• MF
  • Laatst online: 13-03 11:30

MF

Take a Seat

Waarom niet gewoon 1 laptop gebruiken met wifi die op de rest let?

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:25
Omdat je SSID broadcasting uit kan zetten? Omdat je dan ook zenders buiten de tentamenzaal ontvangt?

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-05 10:33
Heb je dan niet eerst een Acces Point nodig om een verbinding tot stand te brengen. Want volgens mij kun je zonder AP geen verbindgin opbouwen. Dan zou je eventueel wat in kunnen stellen in je AP denk ik. Of gewoon uitzetten kan ook B)

• MF
  • Laatst online: 13-03 11:30

MF

Take a Seat

Steven schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:31:
Omdat je SSID broadcasting uit kan zetten? Omdat je dan ook zenders buiten de tentamenzaal ontvangt?
Dat is waar, die oplossing valt dus weg. Het is sowiezo vreemd, want mijn klapcoputer heeft b.v. ook blauwetand aan board, daar denken ze dus nog niet aan.

• MadMan81
  • Laatst online: 18-04 15:42
Ja bluetooth hebben ze ook wel aan zitten denken, maar denk dat net iets te ver gaat.. Of zijn die stoorzenders er ook?

@E_razor_2: je hebt voor een Wifi netwerk geen AP nodig, je kan ook een Peer-to-Peer netwerk opzetten: Dat is juist het hele probleem ;)

Cupra Born

Verwijderd

Ik zie totaal geen eigen inzet en vooronderzoek. Dit forum is geen helpdesk dus ga eerst zelf maar eens aan de slag met je probleem.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.