Gigabyte BX2000, Celly 700-CCO@875-1.65v op Abit Slotket, 128MB PC100, Win ME. Loopt perfect voor dagen met 32C Idle en 38C Full Load. Krijg echter blauw scherm met windows protection error bij shutdown. Any help much appreciated!
Tot nu toe was een oplossing voor dergelijke problemen bij meestal het verhogen van de core voltage. Ik weet echter niet uit mijn hoofd hoe hoog het standaard voltage is bij een Celeron, maar doe het in kleine stapjes.
ligt aan windows.... (haal de shut down fix)
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
heb ik ook trouwens.. maar de shutdown fix helpt bij niet ik krijg mijn celly niet op 900 nog meer opties
Waar is deze Shutdown fix te verkrijgen aub, kan 'm niet vinden bij MS of met Copernic.
Misschien kan je hem apart downen via de corporate download site van ms http://corporate.windowsupdate.microsoft.com/en/default.aspOp donderdag 04 januari 2001 18:53 schreef retspan het volgende:
Waar is deze Shutdown fix te verkrijgen aub, kan 'm niet vinden bij MS of met Copernic.
Hier kan je de patches die je nodig hebt gewoon selecteren zonder dat je pc bekeken wordt.
uhm voelles aan je hoofd. wie koopt er nou een celly700 en gaat hem dan overklokken??
1. hij is veel duurder dan een celly 566-633
2. hij is bagger met overklokken
dus celly700 is meer voor mensen die niet overclocken.
want hoe wil je nu je cpu boven de 870 mhz krijgen krijgen? da lukt je waarschijnlijk niet want je bus is dan 83 mhz. veel hd's gaan dan moelijk doen. 100mhz bus (1050mhz) lijkt me wat teveel geeist.
als je nu nog kan ruilen tegen een celly 566/600 zou ik dat zeker doen. kun jem makkelijk op 850/900mhz zetten zonder verder problemen te krijgen met fsb
1. hij is veel duurder dan een celly 566-633
2. hij is bagger met overklokken
dus celly700 is meer voor mensen die niet overclocken.
want hoe wil je nu je cpu boven de 870 mhz krijgen krijgen? da lukt je waarschijnlijk niet want je bus is dan 83 mhz. veel hd's gaan dan moelijk doen. 100mhz bus (1050mhz) lijkt me wat teveel geeist.
als je nu nog kan ruilen tegen een celly 566/600 zou ik dat zeker doen. kun jem makkelijk op 850/900mhz zetten zonder verder problemen te krijgen met fsb
Mijn dank voor je constructieve antwoord "smokey". Helaas is mijn recentelijk aangeschafte 566 bij lange na niet zo stabiel als de 700, hij haalt de 850 niet zonder een increase van 0.3v en wordt dan veel te warm. De 700 daarintegen doet het prima buiten het (kleine) probleempje van hierboven. Ik ben dus al lang blij met de 875 en heb voorlopig ook geen behoefte aan 1ghz+ moet ik je eerlijk zeggen. M'n hoofd voelt trouwens prima (oil of ulay-ahum). Gegroet
mm, mischien was et handig als je wat betere koeling dan had. ik draai hier prima men celly 566 op 850 mhz 1.85 volt. idle issie 26 C full load 42 C
/lief zijn tegen medetweaker mode/
was beetje chachrijnig laatste posts. no offence.
lief zijn tegen medetweaker mode/
/lief zijn tegen medetweaker mode/
was beetje chachrijnig laatste posts. no offence.
lief zijn tegen medetweaker mode/
Retspan jij moet gewoon een betere koeler kopen als ie te warm word op 1.8V (ik neem aan dat je een 1.5V proc/cB0 stepping celly hebt) En die 566@850 draait je 700@bijna 900 er wel uit door zijn hogere fsb.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Pagina: 1