Toon posts:

maar een paar honderd headers in Newsleecher

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Newsleecher al eeen poosje. Echter, ongeveer 2 weken geleden deed zich plotseling iets raars voor. Wanneer ik headers in bijvoorbeeld a.b.cores, a.b.nl, a.b.x wil ophalen zie ik er maar een paar honderd. Zowel Eweka als Newszilla geven er maar een paar honderd.
Wanneer ik via Xnews ga kijken in deze nieuwsgroepen, zie ik er soms wel een miljoen staan.
Doe ik iets fout in Newsleecher??? Ik heb alle instellingen al uitgeprobeerd maar niets helpt!

Omdat ik alles download via newsleecher is dat heel vervelend omdat ik dingen die ik wil hebben niet kan downloaden omdat ik ze niet zie.

Wie heeft voor mij wat suggesties of een oplossing?

Bedankt alvast!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:46
Waarom download je headers als je ook gewoon kan zoeken of de super search kan gebruiken? Werkt toch veel fijner?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier wel eens wat van gehoord.
In mijn versie die ik tot vanmiddag op mn pc had staan zat die supersearch niet.
Ik heb nu vs 2 beta even geinstalleerd. Ik weet niet of ie daar in zit.

Ik MOEST in mijn oude Newsleecher-versie soms wel alle headers ophalen omdat er geen NZB-file bekend was.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:46
Dan had je wel een hele oude versie. In beta 2 zit hij zeker in, je moet er waarschijnlijk voor betalen, de supersearch dan. De gewone search doet het wel normaal en hij ondersteunt ook nzb files. :)
Hier nog wat meer over het programma. :)
Misschien wel interessant voor je.

[rml][ Gebruikerservaringen] Newsleecher *[/rml]

[ Voor 27% gewijzigd door MADG0BLIN op 16-12-2004 16:55 ]