[WinXP] muis pointer geeft bij tekstvak lijntjes *

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:13
Hallo,

Ik heb een beetje een vreemd probleem. Ik heb een Logitech Cordless Desktop MX. En een Pc met Win XP. Ik heb de nieuwste drivers geinstaleerd en windows ook opnieuw genistaleer maar het probleem blijjft. Telkens als ik met mijn muis op een vakje kom waar je text in kunt vullen (Addresbalk IE, Word, Bestandsnaam enz zlefs als ik deze post type) Komt er een vierkantje van 1 bij 1 cm met allemaal lijntjes horizontaal.

Maar dan maar 1x1 cm groot. Ik denk dat het een hulp is voor Slechtziende mensen zodat het opvalt als ze over een textvak heen gaan. Ik vind dit een leuk idee MAAR NIET OP MIJN PC!!!

Ik heb echt overal gezocht maar kan niks vinden. ik weet ook niet of het aan de drivers licht of aan widows. of een combinatie.

Thanks

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Kijk eens in je configuratiescherm bij muis. Ik denk dat het daar wel kan aanpassen?

edit: Waarschijnlijk heb je muissoftware geinstalleerd tijdens het installeren van de driver. Dan krijg je allerlei functionaliteiten erbij die je misschien niet wilt

[ Voor 51% gewijzigd door stp_4 op 16-12-2004 16:31 ]

stp - PSN ID: stp_4

• World Citizen
Helaas heb ik het hele config panel al afgezocht maar er staat nergens niks bij ook niet bij accebility options.
stp_4 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:30:
Kijk eens in je configuratiescherm bij muis. Ik denk dat het daar wel kan aanpassen?

edit: Waarschijnlijk heb je muissoftware geinstalleerd tijdens het installeren van de driver. Dan krijg je allerlei functionaliteiten erbij die je misschien niet wilt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat staat er dan voor pointer in je configscherm? Gebruik je verder de standaarddrivers van MS of andere?

offtopic:
"Muis probleem" zegt helemaal niets. Ik pas de topictitel dus wat aan zodat mensen weten waar het over gaat :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• World Citizen
Ik heb meerder pointer shemas geprobeert maar dit helpt ook niks ik heb zelfs een nieuwe shcema gedownload maar deze bleef het zelfde doen.

offtopic:
idd had de titel niet veel inhoud maar na een modje van een admin met meer hersencellen over dan mij ziet het er weer hopvol uit :) )
F_J_K schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:40:
Wat staat er dan voor pointer in je configscherm? Gebruik je verder de standaarddrivers van MS of andere?

offtopic:
"Muis probleem" zegt helemaal niets. Ik pas de topictitel dus wat aan zodat mensen weten waar het over gaat :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door World Citizen op 16-12-2004 16:57 ]

• AzzKickah
  • Laatst online: 24-08 14:50

AzzKickah

06-CENSORED

Heb je al geprobeerd om je muis te uninstalleren incl. alle drivers + software, en daarna alles weer opnieuw erop gegooid? Nee? Had je eerst moeten doen.

• World Citizen
Zoals in de text staat ja dus. :?
AzzKickah schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:00:
Heb je al geprobeerd om je muis te uninstalleren incl. alle drivers + software, en daarna alles weer opnieuw erop gegooid? Nee? Had je eerst moeten doen.

• World Citizen
*kick

HELP

• AzzKickah
  • Laatst online: 24-08 14:50

AzzKickah

06-CENSORED

nketelaar schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 07:38:
Zoals in de text staat ja dus. :?

[...]
OK sorry vergeef me, kwas op dat moment chagrijnig en net wakker :P

Hoe zag t eruit toen je Windows had ge-re-installed en nog niet de drivers van je muis had ge-installed dan?

• World Citizen
*opgelost.

pc opnieuw geinstaleer en de orginele drivers van muis en tobo (op cd erbij gekocht) en nergens meer last van. Ik denk dat het een fout was ergens.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Inderdaad. Jammer dat het nog steeds niet duidelijk is waar nu de fout zat maar dank voor de feedback.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1