groen beeld bij afspelen film

Pagina: 1
Acties:

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
het volgende is er aan de hand:
Ik heb wat afleveringen van een serie gedownload en ze doen het allemaal op een na. Als ik dat avi bestandje open en hij gaat afspelen wordt het beeld groen. het geluid hoor je wel. het lijkt net of het eerste frame vastloopt terwijl te rest waarschijnlijk wel in correct is. Ik heb de juiste codec's etc. Heb de search al gebruikt maar niks kunnen vinden. Kan iemand mij helpen

grt chris

ps; heb dit al een keer eerder meegemaakt bij een andere avi bestand.

[ Voor 9% gewijzigd door chrisborst op 16-12-2004 16:22 ]

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 10:39
Opnieuw downloaden bestand corrupt.

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
lol nee, Codec is in dit geval verkeerd. probeer de nimo codec pack eens :)

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Download dit tooltje en kijk wat de codec is die gebruikt is. Download daarna die codec om hem vervolgens te installen. Grote kans dat je filmpje het dan wel doet.
http://www.headbands.com/gspot/gspot221.exe

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
bin_jackson schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:22:
[...]

lol nee, Codec is in dit geval verkeerd. probeer de nimo codec pack eens :)
Het gekke is dat ze volgend gspot, het progje dat ik al gebruik, ze allemaal met de zelfde codec zijn 'gemaakt'. bij sommige films loopt ook halverwege het beeld was en hoor alleen het geluid nog maar. Dan moet je dat stukje gewoon overslaan. maar omdat die aan het begin waarschijnlijk gebeurd lukt dat niet

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Jup codec fout. Had ik vroeger ook. Ben daarna overgestapt op Klite-codec pack, sindsdien speelt alles weer goed :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Pagina: 1