[Reactie] Foute spelling Microsoft

Pagina: 1
Acties:

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Waar lees je dat dat niet mag? Het zal wel wellicht naar beneden gemod worden vanwege de trollerigheid van die schrijfwijze.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38
Nou ik heb altijd geweten dat het niet zo geschreven mocht worden op t.net, ik ga even zoeken :) (heb vaker waarschuwingen gezien daarover)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Ja, op het forum wordt er wel eens een OW voor utgedeeld, maar op dat FP geldt dat niet :).

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Op got in WO$ mag je geen Micro$oft zeggen.

/edit: $teve is me net voor.

[ Voor 32% gewijzigd door leuk_he op 16-12-2004 16:22 . Reden: no $ignature. ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Xof
Waarom mag het op de FP dan wel? Opzich wel een beetje vreemd :)

Edit: Even een quote uit een GoT policy
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen zoals bijvoorbeeld M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Laat dit dus achterwege, bij herhaling kan hiervoor een OW worden geveven. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.
Bron: Windows Operating Systems - Policy

Edit2: die tikfout van geveven stond erin ;)

[ Voor 85% gewijzigd door Xof op 16-12-2004 16:25 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Op het forum zijn we allemaal een beetje braver op het nivo wat hoger te houden.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Op het forum is het ook onmogelijk om elkaar te modden, dus daarom is het logisch dat het minder wenselijk is, lijkt me.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

Ach laat die knul toch, als ie dat nou leuk vind...

• Robin
  • Niet online
Op de frontpage hebben we een modsysteem dat in dergelijke gevallen in het nadeel kan werken voor de user. Mochten we een user tegenkomen die het gewoon niet kan laten om een bedrijfsnaam fatsoenlijk te tikken, dan doen wji daar ook wat tegen. Het is niet zo dat op de frontpage de drempel anders ligt qua modereren (ik bedoel niet het modsysteem), maar op het forum wordt eenmaal veel meer gepost dan op de frontpage en de frontpage heeft al een systeem dat als het ware waakt over de inhoud van de reacties.

• Xof
ah nu is het me gelijk een stuk duidelijker geworden :)
Pagina: 1