Het gaat hier om een Maxtor DiamondPlus 9 van 80Gb op 7200 met een S-ATA interface
Ik heb nu sinds +-20 dagen 6x een vastloper gekregen met mijn PC.
De symtonen:
een duidelijke 'tik!* uit mijn HDD en vervolgens na een halve minuut (als ik niet aan het gamen ben) een harde brom door mijn geluidssyteem en een blauw scherm. Ik denk dat mijn, nu precies 1 jaar oude HDD, het aan het begeven is. Ik heb dus PowerMax 4.09 gedaadraaid en die vind geen fouten met/op de HDD, en de verkoper zegt mij dat hij het zo ook niet weet (duh) en weigert hem om te ruilen....
Hij wil hem wel 6 dagen innemen zodat hij hem zelf kan testen, maar dat is natuurlijk een ICTers grootste nachtmerrie!
Mijn vraag nu:
zijn er mensen die denken dat het ergens anders aan kan liggen
zijn er mensen die deze ervaring delen, en wat hebben zij gedaan
Alvast hartelijk bedankt voor de nu al zinnige antwoorden.
Ik heb nu sinds +-20 dagen 6x een vastloper gekregen met mijn PC.
De symtonen:
een duidelijke 'tik!* uit mijn HDD en vervolgens na een halve minuut (als ik niet aan het gamen ben) een harde brom door mijn geluidssyteem en een blauw scherm. Ik denk dat mijn, nu precies 1 jaar oude HDD, het aan het begeven is. Ik heb dus PowerMax 4.09 gedaadraaid en die vind geen fouten met/op de HDD, en de verkoper zegt mij dat hij het zo ook niet weet (duh) en weigert hem om te ruilen....
Hij wil hem wel 6 dagen innemen zodat hij hem zelf kan testen, maar dat is natuurlijk een ICTers grootste nachtmerrie!
Mijn vraag nu:
zijn er mensen die denken dat het ergens anders aan kan liggen
zijn er mensen die deze ervaring delen, en wat hebben zij gedaan
Alvast hartelijk bedankt voor de nu al zinnige antwoorden.