Ik heb een heel irritant probleem. Steeds als ik wil gaan captureren met mijn pctv rave kaart loopt de pc vast. Ik heb Studio 9 erop staan en had Nero 6.zoveel op de pc. Ik las in een ander forum dat Nero de boosdoener was en dat was inderdaad zo dus ik heb die verwijdert. Na Nero te hebben ge-delete ging de pctv rave ineens opnemen -> perfect het werkte. Toen ik de test film wilde branden op een DVDRW ging dat niet. Mijn brander was ineens weg en in mijn apparaatbeheer en met een uitroepteken uitgebeeld. Ik heb de Upper en Lower-filters uit het windowsregister verwijderd om de brander weer te laten werken en de pc opnieuw opgestart. Mijn brander was er weer en ik kon ook de film wegbranden. Klasse dus.. Alleen nu wil ik weer gaan opnemen en nu loopt die PCTV Rave weer vast, net als in het begin maar nu heb ik er geen Nero meer opstaan. Ik kan dus nu niets meer doen. Iemand een idee hoe dit op te lossen. Ik heb al geprobeerd met 5.9 drivers voor de rave maar niets helpt. Ik hab alles al opnieuw geinstalleerd enz.... ik weet het niet meer... ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Toon posts: