"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Tsjah - als ik eerlijk ben vind ik het niet bepaald een gebalanceerde post. Enerzijds meld je dat er al een hele hoop dergelijke apparaten zijn, anderzijds beschuldig je ze van monopolisme - dat vind ik niet met elkaar te rijmen. Dat zulke apparaten al bestaan is bovendien nauwelijks een criterium te noemen, anders zouden er ook geen nieuwe auto's meer gemaakt hoeven worden. Batterijtijd-opmerking wordt ook ontkracht, waarmee er weinig vlees op de botten van deze post overblijft. Ik denk dat 'ie ergens tussen 0 en 1 uit gaat komen en daar heb ik geen problemen mee, sorry 
Hou er rekening mee dat de post bovendien pas een drietal moderaties heeft (waaronder 0 firstpost-moderaties, die wel onterecht zouden zijn) en nog geen drie uur oud is, in de komende anderhalve dag kan 'ie nog alle kanten uitgemodereerd worden.
Voor nu denk ik dat je nog maar even rustig af moet wachten hoe anderen erover denken, maar ik zou niet rekenen op een hele hoge score.
Hou er rekening mee dat de post bovendien pas een drietal moderaties heeft (waaronder 0 firstpost-moderaties, die wel onterecht zouden zijn) en nog geen drie uur oud is, in de komende anderhalve dag kan 'ie nog alle kanten uitgemodereerd worden.
Voor nu denk ik dat je nog maar even rustig af moet wachten hoe anderen erover denken, maar ik zou niet rekenen op een hele hoge score.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Hé, dat, beargumenteerd en wel, snap ik. Ik pretendeer ook niet iets volslagen nieuws te posten. Maar het doel van Sony met het apparaat zal volgens mij wel degelijk een vorm van monopolisme zijn (wij maken een ding met alleen ons format geheugenkaart, o nee, nog ééntje dan...) terwijl het ding zich er verder niet voor leent. Het apparaat heeft geen 'marketing-edge' afgezien van de 40GB. Maar, laat maar verder. Ik zit er niet mee hoor
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Je reactie is wisselend tussen 0 en +1 beoordeeld, de grote massa zal uitmaken welke van de twee je eindscore word.
Wmb mag 'ie op +1 eindigen, maar ik ga geen slapeloze nachten krijgen als het iets minder is
.
Wmb mag 'ie op +1 eindigen, maar ik ga geen slapeloze nachten krijgen als het iets minder is
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀