[Switch] Switch loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 15:54

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Topicstarter
Hallo, ik heb hier een switch , Maxxlan M520(http://www.maxxlan.net/Pr.../netm00520/netm00520.html)

Het vreemde is dat deze vastloopt wanneer grote bestanden worden gekopieerd, met meerdere users connected. Gamen wil prima (we gebruiken het ding voor een LAN) Maar bv. 3 films achter elkaar kopieren dan loopt het netwerk compleet vast. Wanneer we de beschermkap er afhalen werkt ie echter wel naar behoren. Iemand enig idee?

(Jah, ik weet dat het een gamma-merk switch is ;) )

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 21:36

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

raakt dat ding oververhit ?

• Wijnbo

Wijnbo

Topicstarter
Nee, heb de fan al goed geolied, en het maakt niet uit of je aan het begin van de lan of na 3 dagen begint met kopieren. ook staat de switch ruim 2 meter uit de buurt van magnetische velden.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

StonedKinG schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:44:
elkaar kopieren dan loopt het netwerk compleet vast. Wanneer we de beschermkap er afhalen werkt ie echter wel naar behoren. Iemand enig idee?
Ventilatortje erin modden?

uit de site:
By using standard auto-negotiation, it provides a cost-effective way of integrating legacy 10Mbps segments with 100Mbps fast Ethernet networks and an ideal solution for extending the distance between two 100Mbps network segments.
Zeker weten dat dit ding uit deze eeuw is? :+ :+

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Heb je nog garantie? Anders garantie claimen? :) Het lijkt me wel heel erg vreemd dat je je switch open moet schroeven om de switch goed te kunnen laten functioneren! ;)

• Wijnbo

Wijnbo

Topicstarter
Hm, denk inderdaad dat ik er maar een extra fan in mdod ofzo, en jah, hij is uit deze eeuw :P

Achja, 20 euro voor een 24-poorts 100mbit switch, het zal wel :+
Pagina: 1