Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
heb je dit door middel van dcpromo gedaan ?
zo ja, dan is mij altijd verteld dat je niet meer terug kon.
correct me if iam wrong (dan wil ik het ook erg graag weten)
zo ja, dan is mij altijd verteld dat je niet meer terug kon.
correct me if iam wrong (dan wil ik het ook erg graag weten)
Check dit en help mee!
Ja heb het via Dcpromo gedaan zoals het hoort.
Ik weet wel dat je domein naam bv. thuis.nl niet kan veranderen (in 2003 wel) maar ik wil me netbios naam veranderen want die heet nu bv. thuis0. En vindt dat niet zo leuk staan.
Ik weet wel dat je domein naam bv. thuis.nl niet kan veranderen (in 2003 wel) maar ik wil me netbios naam veranderen want die heet nu bv. thuis0. En vindt dat niet zo leuk staan.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Weer dcrpomo.exe draaien, je domain weghalen en opnieuw beginnen. Het is niet aan te raden dit middels allerlei omwegen en truucjes te wijzigen, aangezien het niet "zomaar even" kan. Zeker niet gaan lopen prutsen als je sowieso nog een lege Active Directory hebt dan kan je nogal simpel overnieuw beginnen.
Ok dan doen we dat maar gewoon
Had zelf ook al bedacht maar ja d8 van je weet maar nooit
Je servernaam en domeinnaam kan je in Windows 2000 en lager niet veranderen./ Dit had je makkelijk kunnen weten als je je even in de materie had verdiept
We verwachten wel dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat voordat je je vraag hier neerzet. zou je daarover Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) als je de kans ziet nog even door willen nemen?
We verwachten wel dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat voordat je je vraag hier neerzet. zou je daarover Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) als je de kans ziet nog even door willen nemen?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()