We hebben net een nieuwe Windows 2003 Standard server i.c.m. Citrix MPS 3.0 ingezet.
De server draaide weken goed tot gisteravond....
Alle gebruikers zijn gister overgezet van de oude Citrix server naar de nieuwe 2003.
De server is rond 21:00 uur onverwachts afgeloten (staat in de eventviewer).
Het probleem is dat ik geen specifieke melding kan vinden waar het aan ligt.
De server is niet meer automatisch opgestart. Hij stond wel aan maar het beeldscherm was niet actief, het toetsenbord evenmin.
Vanochtend ontstond het probleem opnieuw. Weer geen melding te vinden.
De logs van het RAID systeem al bekeken, ook niets te vinden.
Ik weet dat ik wat weinig gegevens doorgeef maar dat komt omdat er in de eventviewer verder niets te vinden is.
Mijn vraag is dan ook of er meer mensen dit probleem hebben ondervonden of dat er mensen zijn die weten hoe ik aan meer gegevens kan komen.
De server draaide weken goed tot gisteravond....
Alle gebruikers zijn gister overgezet van de oude Citrix server naar de nieuwe 2003.
De server is rond 21:00 uur onverwachts afgeloten (staat in de eventviewer).
Het probleem is dat ik geen specifieke melding kan vinden waar het aan ligt.
De server is niet meer automatisch opgestart. Hij stond wel aan maar het beeldscherm was niet actief, het toetsenbord evenmin.
Vanochtend ontstond het probleem opnieuw. Weer geen melding te vinden.
De logs van het RAID systeem al bekeken, ook niets te vinden.
Ik weet dat ik wat weinig gegevens doorgeef maar dat komt omdat er in de eventviewer verder niets te vinden is.
Mijn vraag is dan ook of er meer mensen dit probleem hebben ondervonden of dat er mensen zijn die weten hoe ik aan meer gegevens kan komen.