Toon posts:

een nieuwe IP forceren

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik probeer al enige tijd een nieuwe IP te krijgen maar lukt me niet ik gebruik Compuserve adsl via de tiscalie netwerk in prinsipe is het een dynamishe ip wat je daar krijg dus als ik me modem effe een paar dagjes uitzet en dan weer aan wat ik dus heb gedaan dat je dan automatish een nieuwe ip zou kunnen krijgen dat is dus niet gebeurd ik heb ze gebeld en hun konden me ook niet helpen een nieuwe ip te krijgen... de reden waarom ik een nieuwe ip wil is dat me neefje heeft lopen kloten op me pc waardoor ik op bepaalde forums ben geband dus ik wil heel graag een nieuwe IP forceren is er een prog ervoor??

Alvast bedankt Tweakers.

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 11:13

P-ter

...

Nee, waarschijnlijk staat het mac adres van je modem in de dhcp server van Tiscali/Compuserve.
Ip adressen uitdelen gebeurd op afstand, en daar kan je met een programma niks aan wijzigen.

Ze noemen het dynamisch, omdat als ze dan een keer een ander ip toewijzen, je niet kan eisen je oude ip terug te krijgen. En natuurlijk omdat het via DHCP gaat :)

[ Voor 31% gewijzigd door P-ter op 16-12-2004 12:27 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-02 17:05

samo

yo/wassup

start -> uitvoeren -> cmd -> ipconfig /release_all -> ipconfig /renew_all
Maar meestal krijg je toevallig hetzelfde... Dus doe dat maar heel vaak...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:05
Zoals gezegd valt dit geheel binnen het beheer van de ISP in dit geval Compuserve, voor jou valt er waarscijnlijk niks te doen. Meestal hanteren de ISP een soort semi-dynamisch IP distributie systeem zodat als ze te kort komen rouleren, maar meestal vast staan.
Beste wat je kan doen is denk ik contact opnemen met de mensen van het forum en ze het zaakje even uitleggen... Sociale oplossingen werken sowieso vaak beter dan technische als iemand anders het voor je verprutst heeft

Only when it is dark enough, can you see the stars

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Feitelijk valt het omzeilen van een forum-ban hieronder:
Het algemeen beleid #security

Dit willen we hier op GoT dus niet zien.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.