Toon posts:

[XP] Geen installatie mogelijk door beschadigde cd*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey mensen,

Zit met een probleem, heb al op google & GoT gezocht naar oplossing maar kan niets vinden wat mijn vraag beantwoordt.

Het probleem is, als ik mijn pc geformateerd heb en setup wil bestanden over gaan zetten voor de installatie blijft hij steeds hangen op 17% bij "driver.cab" en daarna nog een paar keer.
En constant op dezelfde punten, nu heb ik de cd al meerdere malen schoon gemaakt en een tip van 1 van de medewerkers vn een pc winkel opgevolgd om "Pledge" op de cd te smeren maar het helpt allemaal niet.

Als ik de cd van onder bekijk lijkt het wel of er vocht of iets tussen de verschillende lagen zit en een fiks aantal miniscule krasjes.
Wat kan ik nu het beste doen? :?

Groet Renesis

Overigens, ik ben in bezit van originele XP cd + licencekey

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Andere cd pakken.
Bel MS op en bestel een nieuwe cd (kost je wel wat) maar is volledig legaal want je hoeft de licentie er niet bij te kopen natuurlijk.
Anders is een kopie maken in principe ook legaal want je hebt die licentie.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:59:
Andere cd pakken.
Bel MS op en bestel een nieuwe cd (kost je wel wat) maar is volledig legaal want je hoeft de licentie er niet bij te kopen natuurlijk.
Anders is een kopie maken in principe ook legaal want je hebt die licentie.
Enig idee hoe duur dat is?
Heb net geprobeerd een copietje te draaien van de cd, maar dat doet ie niet!
"Disk read failure" ofzo komt er in beeld

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Tja dan zal je misschien even de cd van de buurman even moeten lenen. met je eigen key kan je dan XP installeren, want je hebt de licentie :) Kijk eens of de setup dan wel doorgaat. Deze error kan ook door andere dingen veroorzaakt worden. Bijvoorbeeld brak geheugen, maar zoals je aangeeft zal dit niet het probleem zijn.....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters