[Javascript] Runtime Error bij Input Veld

Pagina: 1
Acties:

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:38
Hallo,

Ik ben nog steeds bezig met het intranet voor dit bedrijf. Nu waren we aan het testen op de zoekmachine van het intranet. Het heeft nog nooit problemen opgeleverd tot vandaag.
Op 2 computers doet hij het wel maar op 1 computer van mijn stagebegeleider komt er een foutmelding; Object verwacht..

Het gaat om deze code die op mijn computer wel goed gevalideerd word:
code:
1
2
3
4
input class="search" name="term" size="35" type="text" 
onfocus="bIsFocused = true;" onClick="if(this.value=='Wat wilt u zoeken?') {this.value='';this.className='search'}" 
onkeydown="if(!process_input(event)) {submit_form('frmSearchWho', 1)} else {if(this.value=='Wat wilt u zoeken?') {this.value='';this.className='search'}}; return true;" 
value="Wat wilt u zoeken?">

Normaal staat de code achterelkaar maar dit is een beetje onduidelijk dus ik heb wat enters toegevoegd..
Zien jullie er vreemde fouten in?
Alvast bedankt..

[Ps. Het javascriptje is van telefoongids.nl geleend dus het zou toch moeten werken?]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:05
Sowieso bestaat er een inputobject(this).defaultvalue wat je misschien wel kan gebruiken. Verder kan je eens met Firefox kijken wat er allemaal bestaat.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Heb je toevallig een classname o.i.d. aangepast? Je verwijst namelijk naar de classname 'search'.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Ik denk dat het in de functies process_input of submit_form zit, hoe zien die er uit?

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

André schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:43:
Ik denk dat het in de functies process_input of submit_form zit, hoe zien die er uit?
Met andere woorden. Kan de TS naast het stukje voorbeeld code nog iets meer laten zien van de pagina?

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:38
De classname = search en daarmee word de css style mee bedoeld.

Inmiddels ben ik er uit door een if te verwijderen die toch niet gebruikt werd..
En dat leverde het goede resultaat op...

Thnx anyway!
Pagina: 1