Laptoptas

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Hoi, ik heb een tas waar mijn laptop in kan. Maar nu ben ik bang dat als ik ergens naar toe ga dat mensen mijn laptop eruit kunnen jatten. Zijn er ergens slotjes te koop die dan allemaal hetzelfde sleuteltje hebben? (en die natuurlijk dezelfde grootte zijn, want anders passen ze niet door de ritssleuting) Ik heb bij gamma enzo gekeken, maar ik kan niks vinden.

Verwijderd

Waarom geen gewoon klein hangslotje? Waarvoor heb je meerdere sloten nodig dan?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:19

Haan

dotnetter

Heb je er al bij nagedacht dat mensen ook gewoon je hele tas kunnen jatten? :/ Daar verandert een slotje vrij weinig aan, dus gewoon goed je spullen in de gaten houden lijkt mij gewoon nog de beste oplossing.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Double J
Meerdere sloten is handig ivm andere tassen... Waar kan ik zoiets vinden.

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik neem mijn laptop bijna elke dag mee op reis, de ene keer wat verder als de andere keer.
Kom vaak op grote stations zoals Rotterdam, Amsterdam en Den Haag, maar als je je spullen goed in de gaten houd gaat het wel hoor.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:10

E-Vix

Nu met sneeuw!

De kans dat ze je hele tas pakken en er mee weg rennen is groten dan dat ze heel voorzichtig je tas open maken en er je laptop uit halen.
Je zou kunnen beginnen aan een aantal lichaamspiercings, en daar dan hangsloten aan hangen, maar dat lijkt me erg pijnlijk als ze alsnog je tas proberen te stelen.
Mijn advies is om gewoon een laptop tas te kopen die niet op een laptop tas lijkt. Ik heb zelf een rugzak voor mijn laptop waar je aan de buitenkant echt niet aan ziet dat er een laptop in kan of in zit.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Minos111
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-03-2012

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-02 19:15
^^ met stom

zelf ook als oplossing gekozen, slimme vent die gelijk ziet dat ik een laptop bij me heb of er al aan denkt :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.boblbee.com/img/product/020826184100.jpg

misschien beetje opvallend, maar wel gelijk heel stevig en dus ok weer wat veiliger voor je laptop

• Double J
Jongens, ik snap best dat jullie andere oplossingen hebben en dat waardeer ik ook wel. Maar ik zoek eigenlijk gewoon goedkoop een paar slotjes omdat me dat handig lijkt... Als jullie allemaal van die mooie oplossingen weten, dan weten jullie ook waar ik een paar slotjes met de zelfde sleutel kan kopen toch?

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-02 19:15
campingwinkel ofzo misschien, denk dat die ook wel eens zo'n spul hebben mocht het bij de Gamma/Praxis niet lukken.

of misschien een slotenmaker of zoiets

• Double J
Aha, waar zou ik nog meer terecht kunnen?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:28
slotjes kan je in elke zaak kopen waat je elektronica dingen zoals losse kabels enzo kan kopen.

Maar dan nog, waarom wil je slotjes om je laptoptas? ze zullen inderdaad gewoon eerder proberen die tas te jatten. Misschien kan je ook een ketting naar je broekriem laten gaan? ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

E-Vix schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:19:
Mijn advies is om gewoon een laptop tas te kopen die niet op een laptop tas lijkt. Ik heb zelf een rugzak voor mijn laptop waar je aan de buitenkant echt niet aan ziet dat er een laptop in kan of in zit.
Lijkt mij ook de beste optie, ik ben tu/e'er en daar lopen dus dagelijks horden mensen met duidelijk zichtbare (lees enorm lelijke) laptop-rugzakken, maar het gebeurt nog wel is dat er met geweld een meegenomen wordt.

voor de tweaker die nog een goedkope laptop-rugzak zoekt, moet je even naar het centrale ict magazijn gaan van de tu/e daar kosten ze maar 10 euri...warning....ze zijn LELIJK!

Ook dat voorkom je met een onherkenbare rugzak. Een slotje suggereert alleen maar dat er iets waardevols inzit en houdt nog steeds de stanley-mes-truck niet tegen. IMHO lok je het dan alleen maar meer uit.

Ik zie het eigenlijk niet echt gebeuren dat iemand zomaar je laptop er ongezien/merkt uithaalt. Blijf in het openbaar vervoer gewoon altijd bij je rugzak.
Pagina: 1