Flamebait op +2

Pagina: 1
Acties:

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Ik weet dat het een beetje snel is, maar

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1196609
Eerst de PSP afkraken dat ie veel te multifunctioneel is, en roepen dat het handheld gamen simpel gehouden moet worden, vervolgens toch maar ook maar een add-on uitbrengen voor multimedia toepassingen.

Nintendo, je wordt zielig.

Edit : onnozele niet tegen de waarheid kunnende Nijntjetendo-modererende fanboys
Ondanks het feit dat ie wel een degelijk punt aanhaalt, namelijk dat Nintendo eerder al gezegd had dat het simpel moet blijven, mag deze imho regelrecht naar de -1

Vinden jullie ook dat zijn laatste twee regels (inclusief de Edit dus) zijn hele post onderuit halen, of is dit er eentje die gewoon een mod-break krijgt maar verder wel +2 krijgt voor het aanbrengen van een goed punt?

[ Voor 5% gewijzigd door Yoeri op 16-12-2004 11:09 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

πŸ’€ too old to die young

Door die edit zet 'ie gelijk de toon voor vervolgreacties :| en is imho daardoor gelijk goed voor een powermoderatie naar de -1.
Een reden om te editten zie ik vooralsnog niet.

FXDLS 'S&S edition'

πŸ’€ memento mori πŸ’€

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Oh, ik dacht dat er soms ingegrepen werd als er opmerkingen over de moderaties bijgeΓ«dit werden. Vandaar mijn opmerking :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

πŸ’€ too old to die young

Soms wel, maar dan moet het echt zwaar beledigen/schelden zijn, bij voorkeur moet je een reactie kunnen laten staan.

FXDLS 'S&S edition'

πŸ’€ memento mori πŸ’€