Kantjeboord aanvragen nieuwe verbinding

Pagina: 1
Acties:

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Ik heb m'n zonnet opgezegt en een brief van KPN gekregen dat ik per 1 jan afgesloten word van ADSL op het kpn netwerk ( ik neem aan dat dit betekend dat m'n lijn vrij gegeven word.)

De actie van wannadoo i.c.m de live box loopt tot 31dec. Als ik nu 31dec het pakket aanvraag zou ik dan geweigerd worden of..... ??

I reject your reality and substitute my own!

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
Weinig kans dat ze daar op 31 december aan het werk zijn, en dat zal op 1 januari ook nog wel meevallen. Je hebt dan dus besteld binnen de termijn, en tegen de tijd dat ze dan lijntest gaan doen, is je lijntje vrij... zie ik iets over het hoofd?

Everything is possible, until it's not.

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Volgens mij valt dat mee. Toen ik Demon ADSL aanvroeg moest ik daarna zo ongeveer een weekje wachten totdat ze begonnen met dingen te doen (zo'n week tijd voor je om alsnog te kunnen annuleren). En daarna duurde het nog wel een week of twee voordat je lijn echt wordt aangesloten. Dus ik zou zeggen dat het niet echt 'kantje boord' is. Gewoon ongeveer 1 week voor 31 Dec gaan aanvragen ofzo, niet echt op het allerlaatste moment. (Aangenomen Wanadoo op dezelfde manier handelt).

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

loopt de actie tot of t/m 31 december? dat is natuurlijk wel relevant. verder hoort zo'n actie te gelden voor de datum dat je je aanmeldt, niet voor de datum dat je daadwerkelijk wordt aangesloten (anders zou men daar zelfs nog invloed kunnen hebben op het feit dat je recht hebt op die actie). dus wat dat betreft zou je op de laatste dag kunnen aanvragen ;) maar dan zit je ivm aansluittijd wel een aantal dagen zonder internet :o

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Sequence schreef op donderdag 16 december 2004 @ 10:55:
loopt de actie tot of t/m 31 december? dat is natuurlijk wel relevant. verder hoort zo'n actie te gelden voor de datum dat je je aanmeldt, niet voor de datum dat je daadwerkelijk wordt aangesloten (anders zou men daar zelfs nog invloed kunnen hebben op het feit dat je recht hebt op die actie). dus wat dat betreft zou je op de laatste dag kunnen aanvragen ;) maar dan zit je ivm aansluittijd wel een aantal dagen zonder internet :o
t/m .. ik denk dat ik dus idd 29/30dec de boel aanvraag.. maar die aantal dagen zullen dan toch weken zijn ? gezien de overzetting van KPN naar BBNET ?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

mkanon schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:20:
[...]
t/m .. ik denk dat ik dus idd 29/30dec de boel aanvraag.. maar die aantal dagen zullen dan toch weken zijn ? gezien de overzetting van KPN naar BBNET ?
dát zou ik ff nazoeken als ik jou was, las pas ergens dat overzetten van ADSL naar andere provider tegenwoordig (ivm mogelijkheid tot overstappen tbv de concurrentie) al veel sneller kan. (maar weet dus niet of dat ook geldt als je naar een ander netwerk gaat ipv andere provider)

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02 10:35

TwoR

Gekleurde stippen

aanmelden @ BBNet duurde bij mij 2 weken. Dus opzich nog redelijk snel dacht ik zo

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Sequence schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:22:
[...]

dát zou ik ff nazoeken als ik jou was, las pas ergens dat overzetten van ADSL naar andere provider tegenwoordig (ivm mogelijkheid tot overstappen tbv de concurrentie) al veel sneller kan. (maar weet dus niet of dat ook geldt als je naar een ander netwerk gaat ipv andere provider)
telco -> telco , maar dat doet wannadoo niet..
Maar volgens mij (ook na het lezen van meerdere topics) moet je Telefoon lijn eerst vrij zijn van KPN ADSL voor dat je BBNET aan kan vragen. En omdat ik een brief van kpn heb gekregen waar in staat dat ik geen ADSL meer van hun heb op 1 jan neem ik aan dat dat het inhoud... hoelang Wanadoo er dan over doet dat maakt mij niet zoveel uit.

Verwijderd

Meestal is het zo dat mensen zich aan kunnen melden en dan geldt de datum waarop het formulier is ingevuld, als deze later binnen komt is dat geen probleem.
De meeste providers maken er sowieso geen probleem van als er nog adsl op de lijn zit zal de nieuwe provider je meestal wel aanbieden de aanvraag onder dezelfde voorwaarden nogmaals op later tijdstip te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 00:00 ]

• Tropos
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
mkanon schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:25:
[...]

telco -> telco , maar dat doet wannadoo niet..
Maar volgens mij (ook na het lezen van meerdere topics) moet je Telefoon lijn eerst vrij zijn van KPN ADSL voor dat je BBNET aan kan vragen. En omdat ik een brief van kpn heb gekregen waar in staat dat ik geen ADSL meer van hun heb op 1 jan neem ik aan dat dat het inhoud... hoelang Wanadoo er dan over doet dat maakt mij niet zoveel uit.
Als in die brief staat dat je op 1 januari geen ADSL meer hebt, ben ik bang dat dat niet betekent dat op 1 januari die lijn als ADSL-vrij geboekt staat. Dit betekent dat op 1 januari het signaal eraf gaat, vaak duurt het dan nog wel een aantal dagen voordat die lijn ook vrij wordt gegeven.
Overigens denk ik dat dat voor het actie-aanbod dan ook weer niet uitmaakt.
Pagina: 1