Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3] Cebop Run XL 512 MB [Goede keus?]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje van plan een leuke goede MP3 speler te kopen met 512 mb.
Helaas is mijn budget maximaal 100 euro.

Ik zag laatst al de aanbieding bij de Aldi en hier op GOT een topic voor een aanbieding bij mp3spelers.nl. Helaas was ik bij beiden te laat.

Nu zag ik bij mp3spelers.nl de volgende speler staan:
Cebop is een elektronica merk MP3 spelers afkomstig uit Duitsland. De Cebop spelers hebben een aantrekkelijk prijskaartje, en voor deze prijsklasse tevens een goede garantie voorwaarde. De Cebop Run XL is een MP3 speler die werkt zoals een Pendrive USB stick. U plugt de speler simpelweg in de USB poort van uw PC, en deze herkent de speler daarna als Massa Opslag Medium. Hierna kunt u het geheugen van de speler vol zetten met muziek. U kunt echter net zoals bij een floppy disk ook andere bestanden op de Cebop Run XL kwijt. De Cebop Run XL beschikt over een 3 lines LCD display met backlight, wat alle relevante informatie weergeeft over uw muziek bestanden. De speler beschikt verder over een FM tuner en een uitgebreide 6 bands equalizer om de muziek naar uw eigen smaak aan te passen. MP3spelers.nl verkoopt uitsluitend de nieuwste versie van de Cebop Run XL die naast MP3 ook WMA ondersteunt. De speler beschikt verder over een Voicerecorder, waarmee gesprekken of andere geluiden kunnen worden opgenomen. De Cebop Run XL haalt zijn stroom uit slechts één AAA batterij wat een speeltijd geeft van 10 uur.

specificaties

Standaard geheugen 512MB
Geheugen uitbreiding niet mogelijk
Ondersteund formaat MP3, WMA
Grafische LCD display met backlight
ID3-tag support
Connectiviteit USB 2.0
Data overdracht 15 Mbps
Plug & Play (geen installatie cd nodig)
Encoding bitrate 8 ~ 320Kbps
Firmware upgradeable niet mogelijk
Maximaal vermogen 2x 5mW
Frequentie bereik 20 - 20.000 Hz
Batterijtype 1x AAA batterij
Batterij speelduur tot 10 uur
Afmetingen 100mm x 30mm x 25mm
Gewicht 30 Gram
6 equalizer presets
Signal to Noise speler > 90DB
Signal to Noise tuner > 50DB
Kleur zilver met zwart
Behuizing kunststof
FM tuner
Voice recorder
Windows 98, ME, XP, 2000, MacOs X
24 maanden fabrieksgarantie

in de doos

Cebop Run XL 512MB
Stereo oortelefoon set
USB kabel
Handleiding (Engels, Duits, Frans)
AAA duracell batterij
Installatie CD
Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben of tips hebben voor een andere mp3speler voor rond de 100 euro?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mijn broertje heeft deze mp3speler, alleen dat is de 256mb versie ervan.
Ik hem em ns grondig getest, en ik moet zeggen dat ik voor dat geld er wel beter heb gezien.
De speler doet wat ie moet doen, maar verder ook niet.

Verwijderd

Beste een goede speler wel goedkoop (de goedkoopste speler van ze)....ik zou dan liever zo'n Live CA-F300 kopen dan heb je echte kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm..

dat is inderdaad wel een hele mooie! Helaas wel iets boven het budget. Maar ja.. Hier hoef ik dan geen batterijen bij te kopen. Waardoor hij dus in totaal 10 euro duurder wordt als de CeBop Run (104,- + 24,- voor de batterijen..)

Ik zal er eens goed over nadenken (en ff m'n bankrekening checken..)
Bedankt voor de tip! :D

[edit]
Zijn er toevallig nog mensen die ervaring hebben met de Live CA-F300?
Hoe is de ontvangst van de radio? Hoe is de geluidskwaliteit? Etc?
[edit 2]
OK. heb de thread gevonden. Ga vanavond de Live CA-F300 bestellen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 12:16 ]