Beetje loze vraag 
a Zoek zelf even ofzo
b Ligt eraan wat je hebt aan data/hoeveel waarde je hecht. Ofdat je de moeite om het te verwijderen erg vind. Als jij een compleet datacenter voor iets op je pc hebt zonder enige backup is het vreselijk als dat weg is. Heb je een backup van 10 min oud boeit het geen kont.
Ligt dus geheel aan de situatie! Bij de ene persoon is er niets aan de hand en de ander kan er goed ziek van zijn
iig, mij lijkt iets als een cpu cooler stoppend virus het ergst
Weet niet of het bestaat
a Zoek zelf even ofzo
b Ligt eraan wat je hebt aan data/hoeveel waarde je hecht. Ofdat je de moeite om het te verwijderen erg vind. Als jij een compleet datacenter voor iets op je pc hebt zonder enige backup is het vreselijk als dat weg is. Heb je een backup van 10 min oud boeit het geen kont.
Ligt dus geheel aan de situatie! Bij de ene persoon is er niets aan de hand en de ander kan er goed ziek van zijn
iig, mij lijkt iets als een cpu cooler stoppend virus het ergst
[ Voor 38% gewijzigd door Pakjebakmeel op 16-12-2004 09:45 ]
Ik denk niet dat je dat zo kunt zeggen, er zijn zoveel virussen met verschillende symptonen die allemaal schadelijk kunnen zijn, maar ook schaderlijker zijn per gebruiker of bedrijf.
CPU fan virus is idd niet zo leuk 
Met speedfan kun je bv je fanspeed naar beneden knallen. Als der zo'n virus zou zijn kun je maar beter hopen dat je een Intel hebt ipv AMD
Maargoed, ff on-topic weer
http://www.virusalert.nl of gewoon lekker zelf iets zoeken. beetje nutteloos topic idd
Met speedfan kun je bv je fanspeed naar beneden knallen. Als der zo'n virus zou zijn kun je maar beter hopen dat je een Intel hebt ipv AMD
http://www.virusalert.nl of gewoon lekker zelf iets zoeken. beetje nutteloos topic idd
Pakjebakmeel schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:43:
Beetje loze vraag
a Zoek zelf even ofzo
b Ligt eraan wat je hebt aan data/hoeveel waarde je hecht. Ofdat je de moeite om het te verwijderen erg vind.
iig, mij lijkt iets als een cpu cooler stoppend virus het ergstWeet niet of het bestaat
Defire schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:45:
CPU fan virus is idd niet zo leuk
[...]
offtopic:
De nieuwe s754 en s939 fikken er ook niet meer uit toch?
De nieuwe s754 en s939 fikken er ook niet meer uit toch?
Ersgte virus dat je kan overkomen is geen computervirus maar een echte dus zal wel ergens op bijv. http://www.virology.net/Big_Virology/BVVirusList.html#H staan 
Maar inderdaad: dit is een vraag die helemaal nergens over gaat in deze context. Is het erg om data kwijt te zijn, of juist dat iemand met je meekijkt? Is het ergen als je wordt misbruikt als dDoSser? Is het erger om besmet te worden, een maand lang te besmetten (en de kans hebben het te vinden) voor het activeert, of is meteen al slopen erger? Is (als zo'n virus zou bestaan
) kapotte hardware (simpel te vervangen) eigenlijk wel erger dan verloren data, aangepaste data, ook een ander besmetten, etc? En gaat het over virussen of malware in het algemeen
Hoe dan ook is er IMHO zo geen discussie mogelijk en sluit ik dit topic. Als je een topic zou willen starten met bijv. een onderbouwde stelling OK, maar dit werkt zo niet op GoT.
Maar inderdaad: dit is een vraag die helemaal nergens over gaat in deze context. Is het erg om data kwijt te zijn, of juist dat iemand met je meekijkt? Is het ergen als je wordt misbruikt als dDoSser? Is het erger om besmet te worden, een maand lang te besmetten (en de kans hebben het te vinden) voor het activeert, of is meteen al slopen erger? Is (als zo'n virus zou bestaan
Hoe dan ook is er IMHO zo geen discussie mogelijk en sluit ik dit topic. Als je een topic zou willen starten met bijv. een onderbouwde stelling OK, maar dit werkt zo niet op GoT.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()