Toon posts:

[Gaming]ZBoard, mijn ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik was laatst op een LAN party en daar was iemand met een ZBoard, een toetsenbord die speciaal is ontworpen voor het gamen. Ik heb daar even op gespeeld en ben er nu helemaal weg van en zit er sterk aan te denken er 1 aan te schaffen. Ik heb hem ook alleen nog maar in NL gezien bij Memory+ voor €54,95
Afbeeldingslocatie: http://www.memoryplus.nl/images/bibliotheek/ZboardBeautyShot_LowRez.jpg
Wat zijn jullie ervaringen met dit board?

Je kunt dus met 1 klik het toetsenbord eruit halen en een normaal toetsenbord erin doen.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:16

TommyGun

Stik er maar in!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Topicstarter
Dat is volgens mij een oude versie, deze ziet er ook heel anders uit

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02 08:33
ik heb al een behoorlijke tijd mijn Zboard, en hij bevalt me zeer goed.
ik heb geen speciale limmited edition keysets, want op de standaard gaming set zitten meer knoppen dan op elk andere limmited edition set.
en ik heb me zelf aangewend om bepaalde functies van toetsen steeds op dezelfde toets te doen

en de plaatsen voor bepaalde functies zijn anders op elke andere set.
zoals prone crouch reload etc

ik heb zelfs toetsen hardwarematig veranderd op de standaard game set zodat ze meer kloppen naar mijn setup.

er zit ook wel een nadeel aan, want je moet in het begin erg wennen aan de nieuwe layout, en je worsteld met aanleren van bepaalde locaties, en vooral omdat je in het begin nog vaak toetsen veranderd van functie, kan het knap lastig zijn.
maar eenmaal aangewend nooit meer anders O-)

ik heb nu de COD2 limmited edition keyset besteld, maar puur om de knoppen eruit te rippen en die in de standaard set te planten (omdat ik een paar knopjes heb beschadigd, en de kleuren van de COD2 set zijn wat neutraler dan vel rood en wit)

al met al heb ik wel goede ervaringen met de Zboard,
en ik hoop dat ze nog eens een keer een super revised versie maken.

www.zboard.com www.zboard.nl

edit:

een ding wel op de gaming set zitten de "normale" toetsen een beetje F*CKED UP
en om de standaard set er steeds in te doen zint me ook niet (helemaal als je notebook toetsen gewend bent)
daarom gebruik ik naast de Zboard ook een normaal usb toetsen bord
(in dit geval dus de Ultra-X van Logitech) misschien dat ik nog een andere koop
(die de arrow keys enzo er niet op hebben zitten, om ruimte te besparen omdat ik 2 toetsen borden gebruik en moet omwisselen. tijdens een online game heb ik ze vaak boven elkaar liggen, om toch even snel wat te kunnen chatten)

[ Voor 32% gewijzigd door Bulls op 22-11-2005 00:24 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02 08:33
De Zboard:
Afbeeldingslocatie: http://www.zboard.com/global_images/products/zbheader_zboard_productshot.jpg

en limmited edition keysets:
Afbeeldingslocatie: http://www.zboard.com/global_images/products/sidebar_viewLEKs.jpg

note: de links gaan niet naar grote plaatjes maar zijn links