PDA: Automatische kilometer registratie met gps en pda

Pagina: 1
Acties:

• ADJVooDoo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik heb laatst een PDA met BT GPS aangeschaft om als navigatie systeem te gebruiken.
Nu dacht ik, dit moet ook te gebruiken zijn als automatisch kilometer registratie systeem. Zodat de PDA een lijst met ritten bij houd en ik alleen hoef aan te geven of het prive of werk kilometer zijn.

Kent iemand een programmaatje die dit kan? Of misschien een compleet navigatie software pakket waar dit ook bij in zit?
Ik heb al wat rond gekeken op internet, maar kon niks vinden.

Alvast bedankt.

Btw, ik gebruikt een Pocket PC pda.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:59

chromeeh

the Gnome

Hier heb ik ook wel belang bij :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 00:06

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Ik heb daar ook naar gezocht ook op de autorai, en tot mijn spijt moet ik je toch mededelen dat die er niet zijn, ja aparte programma's, maar dan kom je eerder in de richting van ritregristaratie en anti diefstal gps programma's

Ook geinformeerd bij Alturion en die zitten daar niet over na te denken om dat te implanteren, wat je nog kan doen is informeren bij tomtom.

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• ADJVooDoo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik zie een gat in de markt. >:)

Misschien moet ik zelf maar eens iets gaan programmeren.

Verwijderd

Op www.yeti.nl vindt je de YETI software waarmee je je kilometerregistratie kunt bijhouden.
Ik gebruik het al meer dan 1 jaar en het werkt echt fantastisch, inclusief het uitprinten van een prachtige uitdraai voor het bedrijf of belastingdienst.

Je kunt de kilometerregistratie bijhouden voor declaratie van zakelijke kilometers bij je bedrijf, of voor een specificatie voor de bijtelling berekening voor de belastingdienst.

Het Yeti pakket is gekoppeld aan Tomtom 3.

Verwijderd

Ik zoek ook al een poosje een dergelijk programma.

Iemand die nog meer sugesties heeft behalve Yeti?
Pagina: 1