Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nokia 3650 blokkeringscode wissen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.055 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Help,

Ik heb ooooit lang geleden mijn nokia beveiligd tegen het wisselen van simkaarten.
Nu is dit meer dan anderhalf jaar geleden, en ik wilde laats een nieuwe kaart erin proppen. Je voelt het al: het vroeg om een blokkeringscode (van m'n toestel, dus zo'n 5-cijferig ding).

Ik ben hem echt vergeten, en zo het niet meer weten, ik heb mijn gebruiklijk codes al geprobeerd, en begin langzamerhand wanhopig te worden.

Weet iemand mij te vertellen wát ik kan doen (aangezien policies hier en daar verscherpt zijn, hoef ik niet per se te weten hoe je firmware update)? Op Nokia.com/.nl etc /google kan ik niets nuttigs vinden.

Als ik bijvoorbeeld naar een nokia-store moet, hoor ik dat ook graag (alleen is dat nogal ver fietsen).

Alvast bedankt!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Master Reset misschien. Dat hielp bij Samsung toestellen zelfs Simlock

Lucky Goldstar

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
nokia heeft standaard 12345 kan alleen niet uit je verhaal op maken of je hem hebt veranderd

Grutte Pier fansels

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd, die 12345 heb ikal geprobeerd, evenals 00000 en vele andere opties.
Ik ben zo'n master-reboot nog niet tegengekomen (fabrieksinstellingen terugzetten vraagt ie ook een blokkeringscode).

Ik was vandaag langs e belcompany, en die zijden dat ik het beste naar de nokia-store kan, daar zetten ze voor ca. €30.- een nieuwe firmware erop... ik vroeg me gewoon af of ik dat niet zelf kan doen.

Tevens kwam ik op het idee om een backup van een andere 3650 op die van mij te palatsen. Zou dat werken? Ik weet alleen even niet meer wat er allemaal geback-uppt wordt, dus dat blijft geloof ik wishfull thinking...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus inmiddels bij Nokia langs geweest, maar daar konden ze mij niet helpen omdat ik mijn mobiel heb gewonnen, en dus geen bonnetje had.

Ik was dus genoodzaakt om het "anders" op te lossen...

Inmiddels zit er weer de standaard firmware erop, en doet ie het als vanouds :)
Tip: win geen mobiele telefoon ;) :P

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je had ook een harde reset kunnen doen: *#7370#
Dan wordt de code weer 12345 :)
Pagina: 1