[XP] Ziet geen folders in programma's

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 17:22
Ik heb nou al een tijdje problemen met de installatie op mijn server die xp draait (niet gaan zeggen dat ik een server versie moet gaan draaien ofzo, het is nou eenmaal zo ik wil niet formatern)

Maar nu in Serv-U en BulletProof FTP en ook een aantal andere programmatjes waarmee ik folders kan selecteren, zie ik geen enkele folder staan. Het enige wat ik zie staan is Bureaublad. Ook bij kladblok en andere windows programmas om een bestand te kunnen openen kan ik alleen kiezen uit bureaublad of onlangs geopend...

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen??

Tnx!

Screenie:

http://195.169.202.174/folders.jpg

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je dit ook met notepad? :)

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
- Wat heb je al gevonden? Als je iets gevonden hebt?
- ben je ingelogd als admin?
- werkt het gewoon bij geeneen programma? of echt bij een paar met uitzondering van?

ik heb namelijk het idee dat je jezelf perongeluk ergens een of andere user restrictie heb opgelegd. misschien lopen klooien met Powertoys TweakUI?

• Magnoon
Ja ik heb dit met elk programma. En nee ik heb met geen programma lopen klooien, en er zijn maar 2 users in mijn gebruikersbeheer en dan zijn Administrator en Gast
En ik ben ingelogt onder de Administrator

Verwijderd

als je real vnc installeerd het even snel in je router open zet dan wil ik je wel even helpen. Ik draai regelmatig servertjes op andere computers. Het gaat altijd goed :)

• Magnoon
Ik wil er wel graag bij zijn als je wat dingetjes op mijn server gaat doen :)

Heb je msn/irc, dan kan ik contact met je opnemen

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De insteel van tweakers is dat je zelf wat moeite doet. We zijn geen helpdesk, en ook geen helpdeskbemiddelingsbureau. Daarom ga ik dit topic sluiten :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.