Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Heeft iemand al de Vivanco vmax2 van media markt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand deze al en hoe bevalt die?

Met name benieuwd of je kan bladeren door directories of playlists kan selecteren.

thx

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 19:13
Ik ben ook erg benieuwd naar deze speler. Aan het plaatje te zien ondersteunt hij helaas geen ID3 tags...

Er schijnt ook nog een 512 MB stick te liggen van het merk Time voor 55 euro. Geen uitbreidbaar geheugen, maar wel een erg klein prijsje. Is er al iemand die deze heeft?

=edit=
Via google vond ik een Duitse site. Mijn Duits is niet zo goed, maar volgens mij staat er dat hij ook directory structuren kan lezen.

[ Voor 23% gewijzigd door Pierz op 16-12-2004 15:53 ]

Verwijderd

Pierz schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:46:
Via google vond ik een Duitse site. Mijn Duits is niet zo goed, maar volgens mij staat er dat hij ook directory structuren kan lezen.
Ik heb 'm net gehaald, ook omdat ie directorystructuren zou kunnen lezen, maar het enige dat dit betekent is dat ie nog wel liedjes wil afspelen als je ze in directories zet, niet dat je ook echt door directories heen kunt bladeren. Bovendien heeft ie geen mogelijkheid om bijvoorbeeld in 1 keer 10 liedjes verder te gaan, wat een beetje irritant is als je liedje 100 ofzo wilt afspelen... Denk dat ik 'm morgen maar terug ga brengen...

Verwijderd

Topicstarter
Daar was ik al bang voor :'( want het leek mij verder wel een oke dingetje.
Kan hij ook niets met een playlist?

Succes met ruilen.

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 19:13
Kan je ook niet een directory skippen door skip langer ingedrukt te houden of een andere onconventionele manier?

• florisje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
ik heb hem ook vanavond gehaald, maar vind het dus echt een geweldig ding.

dat ie niet door directories kan skippen was me nog niet echt opgevallen, en er is ook geen shortcut ofzo. je kunt de skip ook niet ingedrukt houden om te blijven skippen, hij gaat dan meteen over naar spoelen. de enige truc die er is, is dat je door op terug te drukken als je op nr. 1 staat, naar het laatste nummer gaat.

omdat ik ook geen review o.i.d. kon vinden heb ik die zelf maar even in elkaar gedraaid:

http://www.floris.nu/?postid=6

hij is nog niet helemaal af, morgen meer, schroom niet om vragen erover te stellen... ik zal proberen ze morgen voor het einde van de koopavond te beantwoorden :)

[ Voor 9% gewijzigd door florisje op 22-12-2004 22:44 ]

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-11 23:32

Metten

ik hou het graag simpel

Ik heb hem net ook gehaald (69 euro inclusief 512mb SD kaart dus). Voor dat geld vind ik het zeker niet tegenvallen!

pluspunten:
-512Mb SD kaartje inbegrepen
-Handzaam formaat
-Niet lelijk
-Goedkoop
-Lijkt redelijk stevig in elkaar te zitten

minpunten:
-Klein schermpje, laat geen titels zien
-Ondersteunt geen playlists
-Gaat niet superlang mee op 1 AAA batterij. Tenminste: volgens de doos 8-9 uur, maar dat zal in de praktijk toch wel op minder uitkomen
-De knopjes voor equalizer en repeat zijn wel erg klein en onduidelijk aangegeven
-De geluidskwaliteit is OK, maar niet meer dan dat. De meegeleverde oordopjes zijn naar mijn mening bagger, maar dat geldt eigenlijk voor al die apparaten. Met betere oordopjes luisteren helpt wel maar
-Het SD-kaartje steekt een paar mm uit. Gelukkig kan een SD kaartje wel tegen een stootje...

Het is duidelijk geen perfect apparaat, maar voor het geld zeker goed te doen. Helemaal als je al meerdere SD-based apparaten hebt (digicam, PDA oid)
Pagina: 1