Toon posts:

waarom doet farcry zo raar op een AMD64?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Als eerste wil ik zeggen dat hierover al 2 topics geopend zijn door andere maar daar werd ik niet wijzer dus bij deze.
Ik heb dus een AMD64 3200, Asus K8N-E Deluxe, XFX Geforce 6800 LE(niet overgeclocked), 1024 (PC3200) Kingston Ram, Tagan 380 watt.
Wanneer ik farcry start, dan geeft ie bij de video instellingen automatisch alles op Low.
Als ik dan op autodetect druk, dan blijft ie maar op Low.
Ik heb 3 vragen :

* waarom geeft het spel bij een systeem als die van mijne alles op low?

Hoedan ook, ik zet alles dan altijd op very high, en dan ga ik spelen. Maar dan geeft het spel steeds artifacts. :?
Maar als ik alles op Low zet, dan geeft ie geen artifacts meer. Maar op medium, high en very high geeft ie artifacts.
Ik kan gewoon niet begrijpen waarom hij bij een 6800 LE en AMD64 artifacts zou geven.
Alle andere spellen doen het overigens wel gewoon goed.

* Waarom geeft het spel steeds artifacts op video instellingen : medium, high en very high?

ALs ik dan 10 minuten met artifacts speel :'( , dan geeft ie opeens de volgende foutmelding :

EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION
Attempt to read from address 0x06330004
The memory could not be "read"

2) function=0x380AA69C
1) function=0x0

code :
0xC0000005

address :
0x001B:0x380AA69C

* weten jullie wat deze foutmelding betekent en waar het aan kan liggen?

Ik wil nog wel zeggen dat ik de nieuwste drivers geinstalleerd heb van mijn mobo en videokaart, Bios geupdate. Maar niets hielp.

Graag jullie reactie :)

• sparidem
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 13:51
De originele versie van Farcy herkent de 6800LE niet, en zet dus alle grafische settings op low. Haal de 1.3 patch op, dan zijn waarschijnlijk ook direct alle artefacts verdwenen, en glittert het water veel mooier.
Ik had hetzelfde probleem (heb AMD64 op MSI bord met 6800LE). Na de patch waren de problemen verholpen.

Verwijderd

Topicstarter
hartstikke bedankt!

de artifacts zijn lekker weg.... :)

alleen die foutmelding blijft :'(
weet je mayB wat het betekent? en waar het aan ligt?

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-11 22:09
Ik heb die error ook wel eens gehad, bij mij kwam hij vrji opeens, en neit regelmatig (meestal bij laden van bestanden in de editor). Maar ik had er geen last van, na opnieuw opstarten van spel deedt het gewoon weer. En die errors komen maar heel af en toe bij mij.

Systeem zie specs onder, ik draai windows xp met sp2 updates.Nieuwste gpu drivers.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm....maar weet iemand wat die foutmelding betekent??

Verwijderd

Topicstarter
erm...anyone nog een reactie??

Niet kicken binnen 24 uur graag ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Crash op 17-12-2004 18:11 ]

Pagina: 1