Pff... ligt het nu aan mij of niet...?

Pagina: 1
Acties:

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Sorry hoor maar het is vandaag echt weer big time raak in SG... Er staan gewoon 3 topics in SG over "Hoe krijg ik een icoontje achter mijn naam"...

Ik ben echt niet te beroerd dat uit te leggen maar ik bedoel een beetje newbie zou misschien kunnen denken "hmm standaard vraag, laat ik eens ZOEKEN".
Maar nee hoor, open gewoon meteen een heel topic...

Aangezien het nog niet 'echt' in de FAQ staat. Zou daar misschien lichtelijk spoed achter gezet kunnen worden?
Desnoods ben ik wel bereid een stukkie te maken incl. plaatjes etc.

* IceStorm had het even gehad met al die 'domme'-topics.....

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Zo te zien moet je eerst ff wat aandacht aan je eigen logo besteden... :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 02:05 schreef Tachyon het volgende:
Zo te zien moet je eerst ff wat aandacht aan je eigen logo besteden... :)
Hmmm loopt @home weer eens te fucken ofzo? Ik bedoel, zie je hem niet? Refresh maar.. hij staat er echt :)
En graag wilde ik de discussie on-topic houden :)

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Nou, nu dat je het zegt, Hoe maak ik een usericon aan ??? (;))

Just kidding, de enigste reden dat ik nog geen usericon heb gemaakt is dat niet zo handig ben, en daarbij moek ik nog een website opzetten ....

Het is toch gewoon een link naar waar hij op een website staat? En moet hij toch een bepaalde grootte hebben. (32x32, toch?)

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

Rechtermuistoets, afbeelding weergeven: nada... Vernieuwen helpt ook niet; ik zie alleen maar een rood kruisje...

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Hoeft niet.. hij past hem wel automatisch aan.. Maar om de modemers onder ons toch een plezier te doen kan je dat wel beter doen ja..

Ps. Ice.. Ik zie jou icoontje wel hoor..
Dus geen rede voor paniek ;)

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-02 06:22
Op donderdag 04 januari 2001 02:06 schreef Mahena het volgende:
Nou, nu dat je het zegt, Hoe maak ik een usericon aan ??? (;))

Just kidding, de enigste reden dat ik nog geen usericon heb gemaakt is dat niet zo handig ben, en daarbij moek ik nog een website opzetten ....

Het is toch gewoon een link naar waar hij op een website staat? En moet hij toch een bepaalde grootte hebben. (32x32, toch?)
Nope, 60x60 :)

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Oh, bedankt. Trouwens die icon van Icestorm zie ik wel ?!? :?

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 02:12 schreef Tachyon het volgende:
Rechtermuistoets, afbeelding weergeven: nada... Vernieuwen helpt ook niet; ik zie alleen maar een rood kruisje...
Heb even gekeken en ik kan idd NIET op mijn webspace van @home... Niks van aantrekken gaat vanzelf wel over :)..
Hij trekt hem bij mij idd uit zijn cache ;)

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
[b]Op donderdag 04 januari 2001 02:06
Ik durf te wedden dat niemand er wakker van zal liggen als jij je plaatje 32x32 maakt hoor.. En als je echt vriendelijk wilt zijn mag je hem mooi 1x1 maken ;)

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

Mmmmmh... zal wel aan mij liggen, maar ik zie op dit moment geen enkel icoontje van members@home.nl :( Dus ook niet van bv. Knightwolf. Alle anderen zie ik wel. Vaag.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 02:24 schreef Tachyon het volgende:
Mmmmmh... zal wel aan mij liggen, maar ik zie op dit moment geen enkel icoontje van members@home.nl :( Dus ook niet van bv. Knightwolf. Alle anderen zie ik wel. Vaag.
Nee de rest trekt hem OOK uit zijn cache ;)...

Maar aub... ON-TOPIC !!!! ;)

• Tachyon

Tachyon

pop the glock

Ik heb er de FAQ nog eens op nagezocht, maar ik kan inderdaad niet vinden hoe je een user-icons op GoT krijgt. Ik denk dat het voor vanzelfsprekend wordt aangenomen.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 02:43 schreef Tachyon het volgende:
Ik heb er de FAQ nog eens op nagezocht, maar ik kan inderdaad niet vinden hoe je een user-icons op GoT krijgt. Ik denk dat het voor vanzelfsprekend wordt aangenomen.
"Men" is er mee bezig dacht ik (ga ik van uit ;)). Dat vindt ik niet erg maar ik wordt er nu gewoon een beetje moe van... vandaar.

Verwijderd

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
<?
&amp;lt;?
if($topicname == "Hoe doe ik een usericon"){
 echo "Goodbye $username!";
 ban($username);
}
?&amp;gt;
?>

FFkens geript en aangepast van Tom :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Het staat toch echt duidelijk in de faq. (De nieuwe faq die bovenaan in de topiclist staat hier in LA).

Bericht hierboven

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 11:54 schreef Floris_Diemel het volgende:
Het staat toch echt duidelijk in de faq. (De nieuwe faq die bovenaan in de topiclist staat hier in LA).
Floris dat wel waar alleen is dat niet de eerste plek waar je als newbie gaat kijken zeggen ;)... Kan dat niet in de 'gewone' faq gecopy paste worden?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Ik denk het wel, het is alleen dat deze nog wel eens veranderd word, het is dus een "working copy".
Met name (hoop dat het eindelijk eens gaat lukken) de hernaming van OTF en SG is hierin een groot punt. En de uitleg van de policies van de fora denk ik, maar dat weet ik niet zeker.

Bericht hierboven

• FlipFlap
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

IceStorm:

Kleine off-topic hint: Wijzig je http: //members.home.nl/straathof/sublogoklein.gif eens in http: //members-central.home.nl/straathof/sublogoklein.gif

ff niets

• FlipFlap

FlipFlap

Je zult zien dat je met http://members-central.home.nl/straathof/ wel op je site komt :)

ff niets

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
:)... Ja, ik zit er niet mee als ie nog een keer aangepast wordt.. Zolang het er maar staat ;)

edit:
Uhmm wat is dat 'central' gedeelte :)? En uh, alles werkt bij mij en hij trekt het niet uit zijn cache als het goed is ;)

• FlipFlap

FlipFlap

Ik weet het ook niet precies, maar ik had regelmatig problemen om op mijn site te komen. Toen ik de via [url="http://www/"]http://www/[/url] -> @home services -> homepages ging kijken zag ik dat ze ipv naar members.home.nl naar members-central.home.nl gingen:? Als ik dit zelf gebruik heb ik geen enkel probleem meer.

ff niets

Pagina: 1