Toon posts:

[Outlook Express 6 XP] dbx bestanden groot, maar leeg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Outlook Express zit lekker te klooien hiero op de pc van m'n ouders...

het zit zo...
Outlook ging zeuren omdat hij wou comprimeren.. m'n ouders hebben op OK gedrukt en het comprimeren was begonnen... echter na een tijdje begonnen alle programma's vast te lopen.. met gevolg dat er uiteindelijk een reset nodig was..
M'n vader had de indruk dat het comprimeren al klaar was tegen de tijd dat ze de resetknop hadden ingedrukt...

Maar nu zijn er dus berichten verdwenen... complete mapjes zijn leeggeraakt.. en het begint ongeveer op 3/4 van de lijst met mappen... waardoor ik de indruk krijg dat outlook nog niet klaar was met comprimeren en door de reboot allerlei bestanden leeg heeft achtergelaten.
Als ik de dbx bestanden opzoek blijken deze nog wel groot te zijn.. zo zit er bv een bestand tussen van 20 MB, maar als je deze in notepad opent staan er gewoon geen berichten in..
programma's als EO Recovery die eml's uit dbx kunnen halen vinden er ook niets in.

Kan het zijn dat door die crash een hele rits dbx bestanden zijn verneukt die op dat moment aan het comprimeren waren? zorgt outlook er toevallig voor dat deze bestanden nog ergens origineel staan?

ik heb de pc doorzocht op dbx bestanden, maar tref alleen de dbx bestanden van de store folder..