Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Custom volgorde categorieen op forumindex

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Op de index is het nu zo dat er een vastomlijnde volgorde is (HW - SG - NW - DC - GC - GoT - FP - A51 meen ik, uit mn hoofd) zoals ingesteld in de admin. Echter, ik kan me voorstellen dat mensen het leuk zouden vinden om de ene categorie boven de andere te zetten middels een versleepbaar geheel in je prefs. Ik ben zelf zo iemand.

Vraag is dus: is het te realiseren om zelf, met getallen (1, 2, 3,... om aan te geven wat je bovenaan wilt hebben) of een of ander menu, de volgorde van categorieen op de index aan te passen? :)

dit lijkt mij niet puur tpl, maar een echte feature, vandaar de huidige titelkeuze

[ Voor 1% gewijzigd door G33rt op 15-12-2004 22:54 . Reden: typo ]

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:06

decramy

root@birdie:~#

en wil je dan ook meteen forums op volgorde zetten? Of alleen de categorieën?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik vindt dit geen feature die ik graag geimplementeerd zou zien worden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 16:33
Spider.007 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:26:
Ik vindt dit geen feature die ik graag geimplementeerd zou zien worden :)
Misschien ook een reden hierbij? Dit is erg goed beargumenteerd ;)

Mij lijkt het wel handig omdat je zo je eigen volgorde kan bepalen wat weer inhoudt dat je minder hoeft te zoeken naar de juiste fora. Is het verbergen van enkele fora niet een afdoende oplossing?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

djluc schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:43:
Mij lijkt het wel handig omdat je zo je eigen volgorde kan bepalen wat weer inhoudt dat je minder hoeft te zoeken naar de juiste fora. Is het verbergen van enkele fora niet een afdoende oplossing?
fora kan je al verbergen :)
op zich zie ik het nut er wel van in om een andere volgorde te kunnen hebben, alleen liever zie ik dan een volgorde niet op basis van de categorien maar gewoon op forum niveau, zo zou kan je dus een lijstje maken van forums die je zelf vaak bezoekt en "de rest"
Dit kan al gedeeltelijk via myReact, maar dat werkt niet zo handig imo.

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

djluc schreef op donderdag 16 december 2004 @ 11:43:
[...]
Misschien ook een reden hierbij? Dit is erg goed beargumenteerd ;)

[...]
inconsistentie, weinig meerwaarde, rolverdeling client-side <> server-side, groot extra veld in preferences.. moet ik nog doorgaan? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Spider.007 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:11:
[...]

inconsistentie, weinig meerwaarde, rolverdeling client-side <> server-side, groot extra veld in preferences.. moet ik nog doorgaan? :)
alleen die 2 eerste zijn echt argumenten hiervoor, hoewel ik er wel veel meerwaarde in zie. De rest zijn geen punten waar wij inzicht in hebben en zijn ook niet van belang voor ons als gebruikers ;)
Inconsistent, dat wel ja, maar ook gebruiksgemak, misschien een losse pagina, of een overzichtje van veel bezochte fora in myreact?

Verwijderd

Als het alleen om die statische hoofdpagina gaat kun je natuurlijk ook gewoon een HTML pagina op je homepageruimte zetten (kun je gelijk alles customisen wat je maar wilt) :)

• G33rt
De hoofdpagina is niet 100% statisch, ik kijk bijvoorbeeld slechts in MED als het stipje rood is :)

• G33rt
Subtiel tikje omhoog, aangezien er nog geen 'officiele' reactie is geweest :)

edit:
Crap, die sticky is ook veel te lang! :P

Sorry, was niet echt de bedoeling.

[ Voor 42% gewijzigd door G33rt op 30-12-2004 22:22 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

chem schreef op zondag 26 januari 2003 @ 23:29:
Nog iets anders: het kicken van een topic - na 1 uur, 1 dag of 2 maanden :)
is NIET nodig. Dit zal eerder een reactie uitstellen, aangezien we antwoorden als er echt iets te melden valt.
Alle bugs worden altijd gelezen, en altijd in ogenschouw genomen. Geen reactie betekent niet "geen interesse".

1x per week, 2 weken of maand worden de bugs achter elkaar doorgenomen en voor een release wordt geprobeerd alles te verhelpen tot zover er iets te verhelpen valt.
O-)

---

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik zie hier echt geen nut in :P

Helaas, je zal het doen met de bestaande volgorde.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.