[XP] Smileys in IE en FireFox zijn niet mee geanimeerd

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Sinds een paar weken zijn de geanimeerde smileys zoals:
_/-\o_ |:( en 8)7

Niet meer geanimeerd bij mij, zowel in IE als in Firefix heb ik dat probleem. Ik heb al meerdere malen mijn cache geleegd, maar dat helpt niet. Het is ook geen probleem aan de kant van GoT, want op andere pc's doet het probleem zich niet voor. Wat kan ik er aan doen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over IE en FireFox horen niet thuis in Software Algemeen zoals je in de forum omschrijving, de forum policy, en de forum start regels kan lezen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gebruik je een firewall of virusscanner? Heb je het alleen bij smileys of doen andere anigifs het wel? Heb je het alleen op GoT of doen ze het op een andere server ook niet?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Oscar Mopperkont
elevator schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:47:
Vragen over IE en FireFox horen niet thuis in Software Algemeen zoals je in de forum omschrijving, de forum policy, en de forum start regels kan lezen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Aangezien het probleem zich ineens voordoet in beide progs dacht ik eerder dat het iets in XP was, dan dat beide programma's ineens het niet meer deden, vandaar dat ik het in WOS had gezet. Maar jij denkt dus dat er een probleem zit in beide progs, en dat dat gelijktijdig is ontstaan?

• Oscar Mopperkont
Spider.007 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:49:
Gebruik je een firewall of virusscanner? Heb je het alleen bij smileys of doen andere anigifs het wel? Heb je het alleen op GoT of doen ze het op een andere server ook niet?
Ik gebruik firewall (ZA pro) en McAfee Virusscan Pro, als ik beide uitzet dan is het probleem er nog. En ik start opnieuw op en ik zet ze dan uit, dan doen ze het ineens wel. Eens kijken welke van de twee de boosdoener is.

Andere animated Gifs bewegen ook niet, iig als ik bij de verkiezing van beste animated gif kijk, dan doen ze het stuk voor stuk niet. Maar ik meen mij te herinneren dat ik in een ander topic wel een bewegende smiley zag, en verder deed _/-\o_ die het laatst na het legen van mijn cache het ineens weer wel, maar nu dus niet meer.
Ik kijk net op gifanimations.com en daar doen ze het allemaal ook niet, het ligt dus echt aan mij.

Hmm, ik snap er niks meer van ik start weer opnieuw op en vervolgens zie ik de icon van Spider geanimeerd zijn, maar de smilieys niet. Vervolgens zet ik weer ZA en McAfee uit en ik herlaad pagina weer, maar nog steeds doen de smilieys het niet op :O na....

[ Voor 21% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 15-12-2004 23:05 ]