Welke 300 W Midi Tower?

Pagina: 1
Acties:

• KingRoad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:43
Binnenkort ga ik een nieuwe PC aanschaffen met daarin een AMD Thunderbird. Ik heb gehoord dat er voor AMD processors aanbevolen wordt een 300 watt kast te nemen. Echter, 300 watt kasten zijn vaak full towers, en daar heb ik geen ruimte voor. Daarom vroeg ik mij af wat een goede en betaalbare (< fl 200,-) midi tower met 300 watt voeding is. Kan iemand mij hierover advies geven of uit ervaring vertellen? En klopt het dat een 300 watt kast nodig is voor een AMD systeem? Als 250 watt genoeg zou zijn dan is mijn keus snel gemaakt: Aopen HQ-45A Midi Tower 250 W...

De 300W midi towers die ik gevonden heb:
Best-Case Midi Tower 300 W (www.xenon.nl)
Midi Tower WTY03, 300W (www.intercom-mailorder.com)

Zijn deze goed/slecht? Iemand ervaringen ermee?

Alvast bedankt voor de reacties!

P.S. Mocht dit van belang zijn: de kast komt niet helemaal vol te hangen met stroom slurpende onderdelen, waarschijnlijk wordt dit het: Abit KT7 of MSI KT7 Pro 2(a), Thunderbird 900 of 1000, Asus 7100 MX Pure, IBM DLTA 30 Gb HD, SB Live! player 1024, AOpen 52x CD-ROM...(geen brander of 2 hd's)

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Het vermogen (Aantal Watt) is niet het enige wat belangrijk is voor een AMD mobo met CPU.

Kijk voor goede voedingen op de site van AMD op http://www1.amd.com/athlon/power

(Dit wil niet zeggen dat andere niet goed zijn, maar die hebben hun voeding waarschijnlijk niet naar AMD opgestuurd)

Murphy was an optimist