Toon posts:

Menu van Beeldscherm Instellingen is irritant

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mensen..

Sinds eergister heb ik opeens een irrterend probleem, namelijk "Het menu van de Beeldscherm Instellingen" komt als een pop-up om de 5 seconden te voorschijn.....
Het is verschrikkelijk irriterend..... Als ik hem sluit, na 5 seconden word hij weer automatisch geopend...

Ik snap het helemaal niet.. Op google kan ik nix hierover vinden en op GOT site ook niet.... :'(

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen |:(

Ik heb alles al gecontroleerd, geen virus en/of geen spyware.... er is NIX... |:(

Ik heb een Pentium4 2.55GHZ en ik draai Windows Xp Home Editon met SP2 :X

Ik dank jullie voor jullie tijd

Groetjes

Scoop1

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 22:05 ]

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Heb je al gekeken op de site van het merk beeldscherm, wat voor beeldscherm heb je?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien een gevalletje van spyware of een virus? Even scannen daarop dus.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

offtopic:
je hoeft niet te groeten en te danken op GoT hoor, ;)

Misschien is er wat spyware of iets dergelijks dat het veroorzaakt? Spuit 11 :P

Een snelle zoekpoging op google leverde mij ook niets op inderdaad. Ik zou zeggen uninstall de drivers van je videokaart eens, en herinstalleer deze, of update ze eventueel. Het lijkt mij een gek geworden videokaart driver.

[ Voor 38% gewijzigd door Cloud op 15-12-2004 22:09 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Dat heeft hij al gedaan, Noork.

Probeer eens een safe-mode, komt het dan ook?
-> Nee > driverprobleem

We are shaping the future

Verwijderd

Topicstarter
Thomasje schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:04:
Heb je al gekeken op de site van het merk beeldscherm, wat voor beeldscherm heb je?
NVIDIA GeForce FX5600

• Alex)
Heb je de safemode al geprobeerd?

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:01
Dat is de videokaart,

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Verwijderd

:X maar wat alex zegt in de veilige modus sommige spyware processen zijn in gebruik en daardoor worden ze soms niet herkent

Verwijderd

Topicstarter
ohww, jah sorry... 8)7

• Alex)
Ik denk dat het de drivers v/d videokaart zijn, gewoon nieuwere versie downloaden op www.nvidia.com

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
welke monitor heb jou? of is het een laptop? :?

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:04

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

bedoel je nou het menu wat specifiek bij je beeldscherm hoort;
dus waar je de breedte, hoogte en instellingen van je monitor kunt wijzigen?

In dat geval zou het een hangende/plakkende knop kunnen zijn.

of bedoel je onderstaand scherm?
Afbeeldingslocatie: http://home.aim.hsbrabant.nl/s135595/Pictures/beeldscherm.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Pendaco op 15-12-2004 22:47 ]

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:21
Ik denk dat je eerst in veilige modus moet kijken of hij het dan ook doet. Zo nee dat ligt het dus aan de driver zoals hierboven dus staat :)

Verwijderd

Topicstarter
Pendaco schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:42:
bedoel je nou het menu wat specifiek bij je beeldscherm hoort;
dus waar je de breedte, hoogte en instellingen van je monitor kunt wijzigen?

In dat geval zou het een hangende/plakkende knop kunnen zijn.

of bedoel je onderstaand scherm?
[afbeelding]
het eerst wat jij zegt is mijn probleem.....

het beeldscherm menu waar je de breedte en hoogte en instellingen van de monitor kunt wijzigen, die menu komt steeds en steeds weer.....

Mijn monitor is een hp pavilion f1703

EN jah, als ik me PC in veilige modus opstart, krijg ik steeds deZELFDE problemen..... |:(

Verwijderd

Dan heeft het dus niets met software te maken :)
Dat wordt open maken lijkt me

• dreester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:01:
[...]

het eerst wat jij zegt is mijn probleem.....

het beeldscherm menu waar je de breedte en hoogte en instellingen van de monitor kunt wijzigen, die menu komt steeds en steeds weer.....

Mijn monitor is een hp pavilion f1703

EN jah, als ik me PC in veilige modus opstart, krijg ik steeds deZELFDE problemen..... |:(
aha dit is dus het probleem: een tft beeldscherm wilt altijd op zijn native resolution (optimale resolutie) werken. dus vraagt hij elke keer of je de resolutie wilt veranderen naar de native resolution tenzij je deze optie uitschakelt. hoe je dit pcies moet uitschakelen moet je nabladeren in de handleiding van je beeldscherm. of je moet je videokaart zodanig op deze resolutie instellen dat ie er niet meer om vraagt.

het ligt dus niet aan je pc maar aan je monitor.

suc6

[ Voor 6% gewijzigd door dreester op 15-12-2004 23:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Digitizers schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:06:
[...]

aha dit is dus het probleem: een tft beeldscherm wilt altijd op zijn native resolution (optimale resolutie) werken. dus vraagt hij elke keer of je de resolutie wilt veranderen naar de native resolution tenzij je deze optie uitschakelt. hoe je dit pcies moet uitschakelen moet je nabladeren in de handleiding van je beeldscherm. of je moet je videokaart zodanig op deze resolutie instellen dat ie er niet meer om vraagt.

het ligt dus niet aan je pc maar aan je monitor.

suc6
hoe kan je de videokaart dan zo instellen? |:(

• dreester
  • Niet online
klik met rechtermuisknop op bureaublad----> kies in het menu Eigenschappen----> ga naar tabblad Instellingen----> dan zie je een schuifbalk waarmee je de resolutie kan veranderen.

de native resolution voor dit beeldscherm is 1280x1024 (ff met google gezocht). als je die resolutie gebruikt moet hij, als het goed is, er niet meer om vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Digitizers schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:19:
klik met rechtermuisknop op bureaublad----> kies in het menu Eigenschappen----> ga naar tabblad Instellingen----> dan zie je een schuifbalk waarmee je de resolutie kan veranderen.

de native resolution voor dit beeldscherm is 1280x1024 (ff met google gezocht). als je die resolutie gebruikt moet hij, als het goed is, er niet meer om vragen.
ThnQ is gelukt _/-\o_
Pagina: 1