Ik heb het volgens het topic hier op GOT het 3310 lcd aan de printerpoort van mn laptop gehangen en dit werkt ook. ( heb het ook op een pc getest) Het probleem is dat het lcd na ongeveer 30 seconden uit valt omdat de output pinnen van de printerpoort dan een fractie van een seconde "laag" worden waardoor het lcd ( denk ik ) gereset wordt en dus niets meer weergeeft. Ik heb ook al wat leds aan de printerpoort gehangen via de parallelle poort interface van circuitsonline.nl en hierbij heb ik hetzelfde probleem. Heeft iemand enig idee waar dit van komt? Ik heb al verschillende printerpoort instellingen gebruikt, maar dit helpt niet. Het lijkt mij persoonlijk erg vreemd dat het aan de hardware ligt ( laptop zelf), windows lijkt me ook niet ( xp home), kan het komen van evt. achtergebleven "dingen" van de drivers van een parallelle fingerprint scanner, met andere woorden, zou formatteren het probleem verhelpen?
Ik weet niet zeker of dit het goede subforum voor de vraag is, maar ik stel me voor dat hier de meeste mensen een soortgelijk projectje gedaan hebben en dus mogelijk op dezelfde problemen zijn gestuit.
Ik weet niet zeker of dit het goede subforum voor de vraag is, maar ik stel me voor dat hier de meeste mensen een soortgelijk projectje gedaan hebben en dus mogelijk op dezelfde problemen zijn gestuit.