Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Parallelle poort pinnen worden hoog

Pagina: 1
Acties:

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Topicstarter
Ik heb het volgens het topic hier op GOT het 3310 lcd aan de printerpoort van mn laptop gehangen en dit werkt ook. ( heb het ook op een pc getest) Het probleem is dat het lcd na ongeveer 30 seconden uit valt omdat de output pinnen van de printerpoort dan een fractie van een seconde "laag" worden waardoor het lcd ( denk ik ) gereset wordt en dus niets meer weergeeft. Ik heb ook al wat leds aan de printerpoort gehangen via de parallelle poort interface van circuitsonline.nl en hierbij heb ik hetzelfde probleem. Heeft iemand enig idee waar dit van komt? Ik heb al verschillende printerpoort instellingen gebruikt, maar dit helpt niet. Het lijkt mij persoonlijk erg vreemd dat het aan de hardware ligt ( laptop zelf), windows lijkt me ook niet ( xp home), kan het komen van evt. achtergebleven "dingen" van de drivers van een parallelle fingerprint scanner, met andere woorden, zou formatteren het probleem verhelpen?
Ik weet niet zeker of dit het goede subforum voor de vraag is, maar ik stel me voor dat hier de meeste mensen een soortgelijk projectje gedaan hebben en dus mogelijk op dezelfde problemen zijn gestuit.

[CM] Flightcase Mod

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

ik weet wel dat windowsXP/2K de outputs hoog maakt (en houd), misschien is die kort uit-puls een soort controle ofzo, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt.

probeer iig alle overbebleven rommel van vorige installs uit het register te halen en kijk of er nog andere stuurprogramma's geladen zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Tinus op 15-12-2004 21:20 ]

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Topicstarter
Ja, zoiets heb ik ook wel eens gelezen, vind het alleen zo apart dat ik op mn pc die ook xp draait
( welliswaar prof. ipv. home, maar dat moet toch niet zoveel uitmaken?) nergens last van heb.

[CM] Flightcase Mod