[FG]Onderwerpen lopen door elkaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:01

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Ik heb deze opmerking ook al eens in een TR geplaatst, maar mischien is deze plek er ook beter voor.

Als je de verscheidene lange onderwerpen in FG door leest, zoals bijvoorbeeld :

Canon EOS 20D - deel 2
De Canon EOS 300D *part 5*
en
[rml][ discussie] budget / start-dSLR, welke te kiezen?[/rml]

Daarin gaat geen 50% over het onderwerp van het topic, vooral objectieven en flitsers en andere rand apparatuur worden besproken. Ikzelf heb al deze drie topic in mijn bookmarks staan, omdat ik de discussie wil volgen over de verscheidene objectieven, de 20D kan me bijvoorbeeld persoonlijk weinig schelen..

Is het niet mogelijk om in te grijpen als Modjes, als jullie mijn mening delen, om in de drie bovenstaande topics aan te geven dat in deze drie alleen over de titel van het topic gesproken dient te worden en dat er een Thread gestart wordt over objectieven die op een Canon DSLR past, of gewoon rand apparatuur voor Canons. Het is nu ook niet meer mogelijk om iets over de 300D te lezen in de thread daarover, er staat de laatste tijd weinig nieuws over de 300D in het desbetreffende topic.

Zouden jullie een uitspraak kunnen doen over bovenstaande mening?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Over de objectieven: daar ga ik nog even over overleggen met Pelle en Grrrrrene binnenkort, waarschijnlijk zullen er 'dedicated' lens-topics komen, toegespitst op bv mount of prijsrange zoals de 'welke digicam?' topics. Als die aparte lens-topics er zijn, kan er in de 300D/20D/start-dSLR-topics meer geconcentreerd worden op de body's zelf, ipv dat men afdwaalt zoals nu het geval is :)

Hou FG dus in de gaten ;)

LinkedIn
Instagram