Toon posts:

[XP] Fout in workgroup

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een fout in mijn netwerk via een workgroup. Als ik op mijn computer boven (beneden werkt het wel) op "View workgroup computer'" klik krijg ik even niets en dan het geluid van een error. Iemand een idee? Ik heb:

Netwerkkaarten:

- Boven: VIA Rhine II Fast Ethernet Adapter
- Beneden: ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je krijgt het geluid van een error? Geen foutmelding?
Geef eens wat meer informatie - sinds wanneer heb je dit probleem, bv? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik krijg alleen het geluid. En ik heb het probleem sinds gisteren, toen ik mijn computer terugzette naar de last known good configuration. Waarschijnlijk was die toch niet zo goed. :|

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zoek eens op google naar filesharing problemen. Waarschijnlijk kriijg je de melding dat je niet genoeg rechten hebt om de shares te bekijken.
Kijk ook in je logboek voor de exacte fout.

Verwijderd

Topicstarter
Vroeger had ik evenveel rechten als nu.
En ik ben nogal een n00b, ik weet niet precies waar ik moet kijken voor het logboek :?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
We zijn hier geen helpdesk natuurlijk he ;) Lees Hoe deel ik Internet ? en FAQ - Network Troubleshooting eens goed door. Dikke kans dat daar in staat wat je wil weten :)

Op GoT zien we graag dat je zelf wat moeite doet om het probleem op te lossen. Ik mis in je topic wat je al gevonden hebt met Google en de GoT search. Ook wat daar uitgekomen is en wat er niet lukte. Foutmeldingen zijn essentieel om te weten. [google=windows event viewer] levert snel genoeg op waa je die bijvoorbeeld kan benaderen.

Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy hierover nog eens een keer door :)

[ Voor 7% gewijzigd door sanfranjake op 16-12-2004 15:55 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.