Heb diverse topics gevonden over het gebruik van meerdere ADSL-lijnen d.m.v. een dual-wan-router, maar kon niets vinden over het gebruik van een een dual-wan-router voor zowel kabelinternet (via @home) en adsl (via kpn, andere zijn hier helaas (nog) niet). Het gaat mij om een router met loadbalancing, zodat de verschillende datastromen zo gunstig mogelijk over beide lijnen gerouteerd worden.
Mjin bedoeling is dus om zowel een kabelaansluiting als een ADSL-verbinding aan een netwerk te koppelen, met gebruik van genoemde loadbalancing voor het internetverkeer. Mijn vraag is, heeft iemand hier ervaring mee en/of welke router zou je adviseren?
Mocht ik een ander topic over het hoofd hebben gezien, geef me dan s.v.p. een linkje.
Mjin bedoeling is dus om zowel een kabelaansluiting als een ADSL-verbinding aan een netwerk te koppelen, met gebruik van genoemde loadbalancing voor het internetverkeer. Mijn vraag is, heeft iemand hier ervaring mee en/of welke router zou je adviseren?
Mocht ik een ander topic over het hoofd hebben gezien, geef me dan s.v.p. een linkje.